איזה בושם הכי טוב לאישה? התשובה כמובן, היא מורכבת. הבושם המושלם לנשים הוא מסע דרך עולם הריחות המעורר, חקירה אישית המשלבת אינדיבידואליות עם פיתוי הריח. מדריך מפורט זה נועד לסייע בבחירת הבושם המושלם ולנווט דרך עולם של בשמים וניחוחות.

הבנת משפחת הניחוחות

בשמים מסווגים למשפחות על סמך התווים השולטים בהם. הכירו את הקטגוריות העיקריות: פרחוני, מזרחי-אוריינטלי, עצי, פירותי, גורמנד, פוז'ר ועוד. על המאפיינים של משפחות אלה ניתן לקרוא בכתבה הבאה.

דואגת שהבשמים יתקלקלו? תקראי את הכתבה הבאה.

זיהוי העדפות אישיות: מה מרגש אותך?

  1. גן פורח. אם את נמשכת לבשמים פרחוניים, כדאי לחקור קלאסיקות כמו בושם שאנל מס' 5 לקלאסיות נצחית או Viktor & Rolf Flowerbomb לפיצוץ פרחוני מודרני. את הבושם של ויקטור אנד רולף ניתן למצוא כאן במחיר משתלם. הקופון טיפה1 יתן לכם הנחה נוספת לבושם.
  2. מתובל וחושני: לאלו החושקות בחום ואקזוטיות, כדאי להתעמק בבשמים מתובלים אמבר קיס של ג'ימי צ'ו. מדובר בבושם חם, אמברי ומחבק. הקופון לאתר אונליז הוא TIPA והוא ייתן לכם 35% הנחה. אופציה נהדרת נוספת הוא בושם בושרון אמברה דאלכסנדרי (קוד קופון טיפה5).
  3. פיתוי ארצי: ניחוחות עצים כמו גוצי במבו או Wood Sage & Sea Salt Cologne יכולים להתאים.
  4. פירות עסיסיים: התמכרו לעולם התוסס של בשמים פירותיים עם ריחות כמו בושם ורסצ'ה ברייט קריסטל (קופון טיפה7 יתן 7% הנחה).
  5. פיתויים מתוקים: ניחוחות גורמה כמו תומס קוסמאלה מס' 4 קנדי (קוד קופון טיפה5) מציעים מסע מענג אל המתיקות.

שיקולים עונתיים: התאמה לאווירה

  1. פריחת אביב: פרחים עדינים כמו בושם קלואה הקלאסי או מארק ג'ייקובס דייזי מושלמים לרעננות האביב.
  2. בריזת הקיץ: בחרי בריחות מרעננים כמו Jo Malone Nectarine Blossom & Honey או Dolce & Gabbana Light Blue לימים חסרי דאגות של הקיץ.
  3. אווירה סתווית: בשמים אדמתיים עשירים כמו בושם איב סן לורן בלאק אופיום או Burberry My Burberry Black הם אידיאליים לחיבוק הנעים של הסתיו.
  4. אלגנטיות חורפית: אמצי ניחוחות חמימים ומתובלים כמו שאלימר של גרלן או שאנל קוקו נואר כדי להשלים את הצינה של החורף.

המגע הייחודי: בשמי נישה ובשמים אומנותיים

למי שלא רוצה להריח כמו כולן, כדאי לצלול לתוך עולם בשמי הנישה עם מותגים כמו Byredo, Frederic Malle, או Le Labo עבור ריחות המציעים חוויה ייחודית ואומנותית.

בחירת בושם טוב לאישה וכימיה אישית: מנסים לפני קנייה

בשמים מריחים אחרת על כל אחת, עקב אינטראקציה ייחודית עם כימית העור של האדם. כדי לבחור בושם טוב לאישה, נסי תמיד בושם על העור שלך לפני הרכישה, ואפשרי לו להתייצב ולחשוף את אופיו המלא.

כשמדובר בבשמים ייחודיים ויקרים, אין כמו לנסות על העור דוגמיות של בשמים ולבדוק איך הם מריחים כדי לבחור את הניחוח המנצח שלכן. כאן נציע מגוון מארזי היכרות הכוללים דוגמיות של בשמי נישה. לכל מארזי הדוגמיות, הקופון TIPA ייתן לכם 5 אחוזי הנחה. שימו לב שצריך להיות רשומים לאתר על מנת שההנחה תעבוד.

הראשון הוא מותג האמואג'. המותג Amouage כולל לא מעט בשמים מעולים לגברים ונשים. למי שבאמת רוצה להתנסות בבשמים יוקרתיים, אתם יכולים לבדוק את סט ההתנסות לנשים.

גם למותג האיטלקי New Notes יש סט התנסות שמאפשר לגלות את הניחוחות של החברה. אם אתם רוצים ריח באמת ייחודי, אל תפספס את "Caramelo Vanilla". למי שאוהבת בושם טאלקי, מומלץ לשים לב לבושם טלקו של המותג.

מותג נהדר נוסף הוא LES EAUX PRIMORDIALES. קשה להמליץ רק על בושם אחד מהמותג, כאשר אצלנו בבית יש 5 בקבוקים. סט ההתנסות מציע לנסות את כולם אם כי הבחירה תיהיה קשה, כי כולם מעולים. באופן אישי, ממליצה על MECANIQUE INTUITIVE לגברים ולנשים. אחד הבשמים האיכותיים שיצא לכם להריח, באחריות.

MAISON CRIVELLI – מדובר כאן במותג נישה מעניין, עם מגוון רחב של בשמים שזכו לפופולאריות רבה בקרב אוהבי הבישום ברחבי העולם. שימו לב במיוחד לניחוח ההיביסקוס מהמותג.

סט התנסות נוסף קיים אצל המותג האהוב עלי, סרג' לוטנס. בסט ניתן למצוא בשמי מיניאטורה של הניחוחות הנמכרים ביותר של המותג. למי שאוהבת בשמים בריח נקי, יש גם את סט הבשמים הנקיים של סרג' לוטנס.

אחד ממותגי הנישה המוכרים ביותר הוא מייסון פרנסיס קורקג'ן. סט בשמים לנשים להתנסות ניתן למצוא כאן. טיפה5 ייתן לכם הנחה של 5%.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *