בעידן שבו אופנה מצטלבת עם תודעה סביבתית, קולקציית הבשמים של My Way של ארמני עומדת כמגדלור של יוקרה בת קיימא.

הקו המדהים הזה לא רק שובה את החושים עם התערובת המורכבת שלו של מרכיבים מרחבי העולם, אלא גם מייצג את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לעתיד ירוק יותר.

כשפתחתי את הבקבוק הראשון שלי של My Way, הפיתוי היה מיידי. הניחוח, סימפוניה של פרחים לבנים, שהתחיל עם תווים של ברגמוט מקלבריה ויסמין מהודו, היא נפלא. כל מרכיב מספר סיפור של מסע, של קשרים שנוצרו על פני יבשות. עם זאת, מה שבאמת מייחד את My Way הוא הלב שלו – הפילוסופיה של קיימות. משימוש בחומרים ממוחזרים וניתנים למחזור ועד לתהליך הייצור, כל היבט של My Way תוכנן תוך מחשבה על כדור הארץ.

המותג פתח בפרויקט ארוך טווח לצמצום ההשפעה הסביבתית שלו והוא תומך בפרויקטים של שימור יערות במדגסקר, זימבבואה, פרו וברזיל. מחויבות זו לא רק מעצימה את המשיכה של קולקציית My Way אלא גם מתיישבת עם הרצונות של קהילה הולכת וגדלה של צרכנים מודעים לסביבה המחפשים יוקרה שמגיעה עם אחריות. רוצים לדעת יותר על הקולקציה של מיי ויי? המשיכו לקרוא.

מיי ויי אדפ My Way edp – My Way מאת Giorgio Armani הוא ניחוח פרחוני שהושק בשנת 2020, הוא פרי יצירתם של הבשמים הנודעים קרלוס בנאים וברונו יובאנוביץ', אשר שילבו ריחות בצורה מופתית מכל רחבי העולם כדי לעורר את המהות של חקירה וגילוי. הניחוח נפתח עם פתיחה זוהרת ומזמינה, שבה הבהירות הנמרצת של הברגמוט משתלבת בפיתוי המתוק והכובש של פריחת התפוז. ככל שהמסע מתקדם אל לב הניחוח, השפע האקזוטי והקרמי של טוברוז תופס את מרכז הבמה, מתשלב עם ניחוח העדין אך העמוק של היסמין ההודי. לב זה הוא זר פרחוני עשיר, המסמל את העומק והמגוון של קשרים אנושיים בין תרבויות ויבשות. בסיס הניחוח מתמקם בחיבוק מנחם ועמיד לאורך זמן של וניל, מאסק לבן וארז. הוניל מוסיף עומק קרמי ומתוק, המאסק מוסיף גוון חושני והחמימות העצית של ארז מוסיף עומק ועניין. מדובר בבושם עמיד ומקרין שצבר המון מעריצים ברחבי העולם, מה שגרם למותג להשיק בשמים נוספים בסדרה. לחצו על התמונה לרכישה.

מיי ויי אינטנס My Way Intense הוא ניחוח שהושק בשנת 2021. באופן השוואתי, לבושם זה יש אופי עשיר ועמוק יותר מקודמו, My Way, כאשר רבים מעריכים את הטוברוז כחזק יותר ואת הבושם בכלליות כמתוק יותר. כשהבושם מתיישב על העור, הוא מריח קרמי וקלאסי, ומתאים למגוון רחב של גילאים. תוספת של תפוז מר ונוכחות בולטת יותר של אלגום ווניל בבסיס מוסיפים שכבות של מורכבות וחמימות, המבדילה אותו מהמקור ומספקת חווית ריח ארוכת טווח ואינטנסיבית יותר. הביצועים של גרסה זו ידועים בכך שהם מעולים, עם עמידות גבוהה. אם אתם פחות מתחברים לריח טוברוז מאוד חזק, אולי כדאי לנסות גרסאות אחרות. לרכישה לחצו על התמונה.

מיי ויי פלורל My Way Floral הוא גרסה תוססת ורעננה יותר של שושלת My Way. ניחוח זה, שהושק בשנת 2022, נוצר על ידי קרלוס בנאים ופסקל גאורין, טווה נרטיב של תחכום אוורירי עם התווים שנבחרו בקפידה. הקומפוזיציה נפתחת בניחוח של פריחת תפוז, מנדרינה ירוקה ותפוז מר, המציעים פתיחה רעננה, הדרית ומסבירת פנים. הקדמת הדרית זו עוברת בחינניות ללב בו שולטות טוברוז הודי ונרולי, הממזגים את העומק הקרמי והמשכר של טוברוז עם הפרחוניות העדינה והירוקה של הנרולי. המסע מסתיים עם בסיס רך וחם של וניל בורבון ומאסק לבן, המבססים את הניחוח עם גימור מתוק אך עדין ומאסקי. גרסה זו של הבושם זוכה להערצה על הפרשנות המרעננת שלו לז'אנר הפרחוני, כאשר רבים מציינים את התאמתו כניחוח לכלות. יחד עם זאת, העמידות של הבושם פחות טובה מהקודמים בסדרה. בושם זה הוא בחירה מושלמת לאביב וקיץ ישראלי, בעיקר בזכות התווים המרעננים שבו.

מיי ויי פרפיום – My Way Perfume בושם My Way פרפיום התקבל בברכה כאבולוציה מובחנת ומתוחכמת בתוך אוסף My Way. הושק בשנת 2023, ניחוח פרחוני, עצי ומאסק זה שובה לב עם קומפוזיציה החורגת בעדינות מקודמיו, ומציעה נקודת מבט רעננה על הסדרה. הוא נפתח בשלישיית תווי הדר – פריחת תפוז, תפוז מר וברגמוט קלברי – המעניקים לבושם פתיחה מערננת ותוססת. הלב של הבושם כולל איריס, טוברוז הודי ואמברטה (חלמית מאסק), אשר יחד טווים מרבד של מתיקות פודרתית ופרחונית המבדילה את פרפיום My Way מקודמיו. הבסיס של מאסק לבן, וניל בורבון וארז עוטפים את הניחוח בחיבוק רך ומזמין. בושם זה בולט בזכות האיכות הפודרתית, המתוק ה והמאסקית שלו, כאשר בגרסה זו יש דגש גדול יותר על האיריס. לרכישה לחצו על התמונה.

מיי ויי נייקר – My Way Nacre בושם זה זהה למקור, גרסת הedp. התוספת היא של נצנצים בתוך הנוזל.

מיי ויי נקטר – My Way Nectar הגרסה החדשה ביותר בסדרה שהושקה בשנת 2024. ניחוח פרחוני פירותי זה מיועד לנשים המחפשות בושם שמאזן את העסיסיות של הפירות עם העומק השופע של הפרחים. הניחוח מתחיל בתערובת רעננה של ברגמוט קלבריה, פריחת התפוז ואקורד האגס, המספקים פרץ של ריחות רעננים, עסיסיים ומשכרים המעוררים את החושים. השילוב הזה מכין את הבמה ללב שפועם עם העושר של תמצית טוברוז, יסמין והרעננות של עלה סיגליות. תווי הבסיס של וניל, מאסק לבן ועץ ארז מספקים עמוד שדרה עמוק ומתקתק לבושם. גרסה זו זוכה לשבחים על התערובת הייחודית והממכרת שלה, הכוללת שילוב מפתיע אך מושך של עלה סיגליות ואגס, היוצרים חוויה טעימה ורעננה. ניחוח זה נחשב לבחירה בולטת לאביב וקיץ.

לסיכום – הגרסאות המומלצות לקיץ הן פלורל ונקטר. אם אתן מחפשות בושם יותר פרחוני, יש סיכוי שתתחברו יותר לפלורל, אם אתן יותר בכיוון של בושם פירותי עסיסי – נסו את הנקטר.

אוהבים את הבשמים של ארמני? ספרו לנו בתגובות מה הבושם האהוב עליכם בקולקציה.

רוצים לקרוא סקירה על הבושם החדש מסדרת לה וי אה בל? לחצו כאן.

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *