מי לא רוצה בושם עמיד שמשאיר שובל מהפנט שגורם לכולם לשאול איך בושם שמת ואיפה ניתן למצוא אותו? יחד עם זאת, לא מעט בשמים בימנו לא עמידים, גנריים או פשוט לא מריחים וואו. במדריך הזה, ריכזנו את הבשמים הטובים ביותר שניתן למצוא ב2024. מחפשת בושם נקי? הצצי בכתבה הבה. מחפשת את הבושם הטוב ביותר של טום פורד? הציצי כאן.

  1. מאסק ניוד נרסיסו רודריגס – עוד להיט מביט נרסיסו. מאסק ניוד הוא ניחוח מעודן אשר נוצר על ידי הבשמית הנודעת סוניה קונסטנט. ניחוח זה בולט ביכולתו להתמזג בצורה חלקה עם הריח הטבעי של העור שלך, וליצור הילה אינטימית ומנחמת. מאסק ניוד כולל תמצית מאסק לבן הנודע של נרסיסו, שנבחר בזכות יכולתו חסרת תקדים "לחקות" את הריח הטבעי של העור. הליבה המאסקית הזו משולבת באומנות עם זר תווים שנבחר בקפידה. מדובר בריח נקי, אלגנטי ומהפנט.
  2. אינסנס מס' 32 – בית בושם זה ידוע בבשמים שנרקחו בצרפת, מאוד עמידים ומקרינים בעלי ריח נהדר. מספר 32 ממשפחת הפרחוניים מתגלה כבושם יוקרתי וחושני, מעוצב בקפידה כדי לעורר את תמצית הפריחה וההתחדשות. תווים עליונים: פתיחה מתוחכמת מתחילה בתערובת מסקרנת של תווים עליונים מתובלים ופירותיים. ליצ'י, עם המתיקות העסיסית והאקזוטית שלו, משתלב בניחוח העשיר של ורדים, ויוצר אקורד פרחוני מעניים. יסמין מוסיף שכבה נוספת של מורכבות עם הארומה המשכרת שלו, המציעה פתיחה רעננה אך מעודנת ששובה את החושים. תווי ליבה: הלב חושף תערובת הרמונית של תווים פרחוניים מתוקים. מגנוליה, עם הניחוח השופע והקרמי שלה, משתלבת יפה עם הניחוח החם והמזמין של פריחת וניל, ומכניסה שכבה של סקסיות ורכות. אגוז מוסקט, עם הארומה המעט מתוקה ועצי שלו, מזריק חריפות רעננה, ומעצים את העושר הכללי של לב הניחוח. תווי בסיס: בסיס עצי עמוק של ניחוח מספר 32מעניק חמימות ארצית. וטיבר, עם הניואנסים היבשים, דמויי דשא והמעט מעושנים שלו, מתמזג בצורה חלקה עם הניחוח הנקי והפודרתי של ענבר לבן, ויוצר עומק מתמשך שהוא גם מתוחכם וגם יוקרתי.
  3. קשה לדבר על איזה בושם הכי טוב לאישה מבלי לדבר על בשמים של שאנל. על בשמי צ'אנס תוכלו לקרוא כאן. על שאנל מס' 5 ממש כאן ועל מדמואזל כאן.
  4. בשמים של ליברה הם תמיד בחירה מנצחת. כדי להבין מה ההבדלים ביניהם, הציצו בכתבה הבאה.
  5. ברברי גאדס – הבושם שזכה לאחד מבשמי הנשים הטובים ביותר לשנת 2023 ממשיך לככב גם ב-2024. הבושם ברברי גאדס הוא הומאז' ריחני לנשיות, למורכבות ולמהות האלוהית של בטֶבַע. במסע הארומטי מתחיל בתערובת יוקרתית של תווים עליונים ה השובים מיד את החושים. החמימות הקרמית של הווניל משתלבת ברעננות המרגיעה של הלבנדר, מעניקה גוון מנחם ומזמין. תוספת הקקאו מציגה גוון עשיר ומעט מריר שמאזן את המתיקות, בעוד הג'ינג'ר מוסיף תת גוון נוצץ ומתובל. לב הבושם חושף תו ייחודי של קוויאר וניל, מרכיב מעודן ונדיר הידוע בתמצית הווניל המרוכזת שלו. תו האמצע הזה משמש כגרעין החושני של הניחוח, ומציע חוויה עם מרקם ארומטי עמוק שהיא גם יוקרתית וגם נשית. קוויאר הוניל מגביר את החמימות והמתיקות הכללית של הניחוח, ויוצר גשר חלק אל תו הבסיס. בבסיס נמצא וניל אבסולו, צורה חזקה וטהורה של וניל המעגנת את הניחוח בריח העשיר והעוטף שלו. תו הבסיס הזה לא רק מעצים את הווניל, אלא גם מוסיף עומק ועמידות לבושם. מדובר בבושם עמוק, עמיד ומקרין שמריח נהדר.
  6. טום פורד ואניל פאטל. אחד הבשמים הטובים ביותר של טום פורד. אם אתן אוהבות וניל – אל תפספסו את הבושם הזה שיצא מחדש בגרסת 2024. לבשמים מומלצים נוספים של טום פורד הכנסו לכתבה הבאה.

לחצו כאן לקרוא איזה בושם של נרסיסו הכי טוב.

רוצים לקנות בושם טוב לאישה?

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *