כשזה מגיע לבשמים איקוניים, נרסיסו רודריגז חצב נישה ייחודית בעולם הריח עם הבשמים המאסקיים שלו המושכים גברים ונשים כאחד. הריחות שלו הם עדות לפשטות ותחכום, מה שהופך את המשימה של מציאת הבושם הטוב ביותר של נרסיסו לאתגר מענג. בכתבה הבאה, ריכזנו את הבשמים הטובים ביותר שיש למותג להציע. רוצות לדעת איזה בושם ארמני My Way הכי טוב? לחצו כאן.

  1. הנרסיסו הקלאסי כמובן הוא Narciso Rodriguez For Her בגרסת אדט. בושם זה הושק בשנת 2003, "בשבילה" נחשב לרוב כאבן הפינה בקו הבשמים של נרסיסו רודריגז. עוצב על ידי כריסטין נגל ופרנסיס קורקדג'יאן, הגאונים, בושם זה הוא תערובת חיננית של מאסק, פרחים רכים של אוסמנטוס ופריחת התפוז, ורמז של ענבר ווטיבר. זו העדינות של המאסק בשילוב עם תווי הפרחים והענבר שהופכים את הנרסיסו השחור לקלאסיקה נצחית, המגלמת נשיות וחוזק. הרבגוניות שלו הופכת אותו למושלם גם ללבוש יום וגם לערב מיוחד.
  2. נרסיסו פודרה – תוספת עדכנית יותר למשפחת הבשמים Narciso Rodriguez, "Poudrée" היא תערובת משכרת של יסמין, ורד בולגרי ווטיבר, המונחים על בסיס של מאסק ופצ'ולי. התו הפודרתי שמככב בקומפוזיציה הזו, מעניק לניחוח אווירה של אלגנטיות וינטג'ית. נרסיסו פודרה הוא ניחוח חושני, רך ועמוק, המשרה חמימות אינטימית ועוטפת שאי אפשר לעמוד בפניה.
  3. נרסיסו פיור מאסק – הבושם המעולה הזה עומד כעדות לכוחו הטרנספורמטיבי של המאסק בבשמים. יחוח שמכיל טוהר, פשטות ותחכום בכל טיפה. פיור מאסק שהושק כחלק מהקולקציה המוערכת של המותג, מהווה חקירה ייחודית של המאסק, המייחד את כל הבשמים של נרסיסו רודריגז. התו המרכזי הזה הוא גם עוטף וגם אתרי, יוצר הילה מהפנטת סביב הלובשת אותו. הטבע הרב-גוני של המאסק – נקי אך חושני, רך אך עמוק – הופך את הבושם הזה לפשוט ממכר. משלימות את המאסק לחישות עדינות של פרחים, כולל יסמין ופריחת התפוז, המרחפות בעדינות סביב ה, מאסק, ומוסיפות מגע של רכות ונשיות מבלי להכריע את טוהר המאסק. הבסיס כולל תערובת של קשמרן, המעניק חמימות עצית שהופכת את הבושם לעמיד יותר. נרסיסו פיור מאסק הוא בחירה מעולה לכל מי שאוהבת בשמים מאסקיים ונקיים. לכתבה על בושם זה, לחצו כאן.
  4. מאסק נואר רוזס – הבושם הזה הוא ריקוד עדין בין החושך לאור, המציע מסע מורכב ועמוק יותר אל נושא המאסק. Musc Noir Rose לוכד את תמצית החושניות והמסתורין, מה שהופך אותו לבחירה מעולה עבור נשים המחפשות בושם חושני על בסיס ורדים ומאסק. הניחוח נפתח בתערובת זוהרת של ברגמוט וגרגרי פלפל ורוד, ומציע הקדמה נוצצת שצוללת במהירות לתוך לב המאסק השזור בתווי ורדים ושזיפים שופעים. שילוב זה יוצר חוויה עשירה ורבת פנים שבה ניואנסים פרחוניים ופירותיים משלימים יפה את עומק המאסק. הבסיס של מסע הריח הזה כולל וניל ופצ'ולי,תוספת המעניקה עמוד שדרה עמוק לבושם. בושם זה מדבר על החוזק ופגיעות, האור והצל שבפנים.
  5. מאסק ניוד – הבושם החדש ביותר של נרסיסו מציג פרק חדש בחקר המאסק בעולם הבישום, ומגלם את המהות של עור חשוף וחושניות אינטימית. כחלק מקולקציית ה מאסק, Narciso Rodriguez, Musc Nude מציע חווית ריח עדינה ועמוקת אישיות שנועדה להתמזג בצורה חלקה עם הארומה הטבעית של הלובשת.מאסק ניוד נפתח בליטוף עדין של תווים פרחוניים, כאשר המגע העדין של פריחת התפוז והיסמין נפרש בעדינות, ומזכיר את הרעננות של גן שליו ואור שמש. הקדמה פרחונית זו מכינה את הבמה ללב הניחוח: מאסק טהור וקטיפתי שעוטף את החושים בחיבוק חם. האיכות הנקייה, דמוית העור, של המאסק אינטימית ומנחמת. בסיס הבושם חושף תערובת רכה של עץ ארז ווטיבר, המוסיפים עומק לריח, מבלי לגרוע מטוהר של המאסק. התוצאה היא ניחוח עדין אך שובה לב שמרגיש כמו עור שני, המציע תחושת עירום ופגיעות שהיא גם עוצמתית וגם מעצימה. מדובר בריח סבוני, עם נגיעות פודרתיות שפשוט קשה להפסיק להריח.

את הבשמים של נרסיסו אפשר לקנות באתר אונליז. חוץ ממתנות שוות בכל קניה, הקופון TIPA יעניק לכם הנחה נוספת ביציאה. רוצים לקרוא עוד על בשמים נקיים? הציצו בכתבה הבאה.

ספרו לנו בתגובות מהו הבושם הטוב ביותר של נרסיסו לדעתכם. או פשוט מה הבושם האהוב ביותר עליכם?

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

נרסיסו פיור מאסק. איזה בושם נרסיסו הכי טוב?

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *