שאנל, מותג שהוא נרדף לאלגנטיות ותחכום נצחיים, כבש את חושיהן של נשים ברחבי העולם עם מגוון הבשמים המעודן שלו. כל בושם מספר סיפור, מעורר רגשות וזיכרונות המהדהדים עמוקות. אבל בתוך מרבד הריח הזה, אפשר לתהות, איזה בושם של שאנל הוא הכי טוב לנשים? בעוד שהתשובה היא אישית מאוד, בואו נצא למסע ריחני דרך הבשמים האייקוניים של שאנל. לכתבה על הבשמים הטובים ביותר לאישה לחצו כאן.

שאנל מס' 5

בושם זה פותח על מנת לשקף את האישה החושנית והמורכבת שלא רוצה להריח כמו פרח בגינה אלא כמו אישה אמיתית. שאנל 5 הוא בושם קלאסי ונצחי. אם אתם רוצים לקרוא סקירה מקיפה על הבשמים בסדרה זו, לחצו כאן.

בושם שאנל מס 5

שאנל מדמואזל

בושם שאנל מדמואזל הוא אחד הבשמים הנמכרים ביותר בעולם, והאהובים ביותר על נשים צעירות ובוגרת ברחבי העולם. לחצו כאן לסקירה מעמיקה. כדאי לדעת שלבושם הזה יש גרסאות שונות, מגרסאות קלילות ועד לגרסת אקסטרייט המרוכזת ביותר:

קוקו מדמואזל א.ד.פ המקורי הוא בושם תוסס ומודרני. אישית הוא האהוב עלי ביותר ועליו תוכלו לקרוא בכתבה לעיל. קוקו מדמואזל א.ד.ט, שהושק כגרסה קלילה יותר של המקור, מציע ריח פרשי ותוסס יותר. הוא דומה לניחוח המיוחד אך עם איכות רכה ואוורירית יותר. האו דה טואלט אידיאלי לשעות היום או למי שמעדיפה חווית ריח פחות אינטנסיבית. קוקו מדמואזל אינטנס שהוצג בשנת 2018, הוא גרסה חזקה יותר לבושם הקורי עם מנה נוספת של פצ'ולי, היוצרת ניחוח עמוק יותר וחושני יותר. הוא כולל גם ריכוז עשיר יותר של וניל וענבר המוסיפים חמימות וחושניות. גרסה זו מתאימה לאלו שאוהבות את המקור אבל רוצות ריח עמוק יותר ועמיד יותר. קוקו מדמואזל L'Eau Privée עוצב עבור הלילה, L'Eau Privée הוא אינטרפרטציה רכה ועדינה שנועדה להתזה כריח לפני השינה. זוהי גרסה עדינה וקלילה המציעה לחישה של ניחוח Coco Mademoiselle הייחודי. עם תווים רכים יותר של יסמין, ורד ומאסק, הוא מספק חווית ריח עדינה ומרגיעה אך אינו עמיד וההקרנה שלו אינטימית.

שאנל צ'אנס

סקירה נרחבת על הבשמים של שאנל צ'אנס ניתן למצוא כאן. בשמים אלו מתאימים במיוחד לקהל צעיר.

שאנל גבריאל

שאנל גבריאל הוא בושם פופולארי ואהוב על ידי נשים רבות. גבריאל "קוקו" שאנל. הושק ב-2017, ונוצר על ידי אוליבייה פולג', הבשם הביתי של שאנל, אשר יצר קומפוזיציה מודרנית, פרחונית מורכבת ורב-גונית כמו קוקו שאנל עצמה. לבושם הזה יש מספר גרסאות, מה שעשוי לגרום לבלבול. אנחנו כאן כדי לעזור:

שאנל גבריאל א.ד.פ זהו הבושם המקורי אשר מהווה אבן הפינה של קולקציית גבריאל. זהו ניחוח פרחוני טהור, המתהדר בזר של ארבעה פרחים לבנים: יסמין, ילנג-ילנג, פריחת התפוז וטוברוז. תערובת הרמונית זו מוארת עם תווים הדריםי בחלק העליון ונתמכת על ידי בסיס רך וקרמי של אלגום ומאסק. התוצאה היא ניחוח זוהר ונוצץ, חושני ועדין כאחד, שנועד להישאר על העור ולרתק את החושים. שאנל גבריאל אסנס או דה פרפיום הוצג בשנת 2019, והוא מהווה פרשנות מחודשת אינטנסיבית ופרחונית יותר של המקור. הפרחים הלבנים בגרסה זו יוצרים חוויה עשירה יותר, חושנית יותר ועמידה יותר. הווריאציה של Essence מעצימה את הנוכחות של טוברוז, מה שהופך אותו ללב הניחוח, ויחד עם תווים של וניל ואלגום מעניקה לבושם שובל ארוך ומהפנט. Gabrielle Essence מיועד למי שמחפשת בושם פרחוני יוקרתי ובולט.

כמובן יש גם את הסדרה היוקרתית של שאנל ובה ניחוחות מעולים ויוקרתיים המיועדים לחובבי בישום אמיתיים. כדי לא לפספס את הסקירה, הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכון למייל ברגע שהכתבה תתפרסם.

אל תשכחו שיש לנו קופוני הנחה למיטב אתרי הבישום. לחצו על הקישור כאן כדי למצוא את הקופון שיוזיל לכם את העלויות.

איזה בושם של שאנל הכי טוב?

רוצים לקנות את אחד הבשמים של שאנל? בחרנו לכם את החנויות הטובות ביותר:

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *