בושם הוא אמירה אישית, דרך לבטא את האישיות של האדם מבלי לומר מילה. עבור נערה מתבגרת, מציאת הבושם המתאים יכולה להיות גם מרגשת וגם קצת מרתיעה. מדובר לא רק ריח טוב; אלא בגילוי ריח שמשתלב עם זהותה המתפתחת. הנה כמה טיפים שיעזרו לבחור את הבושם המושלם לנערה מתבגרת. תציצו גם כאן, לבחירת הבושם הנכון.

הבנת העדפות ריח

1. מומלץ להתחיל עם ריחות קלים יותר: בני נוער מעדיפים לעתים קרובות ריחות קלים ורעננים על פני ריחות כבדים ועשירים. חפשו בשמים עם תווים פירותיים, פרחוניים או פרשיים. אלה בדרך כלל מתאימים יותר לפלטות ריח צעירות יותר.

2. קחו בחשבון את האישיות: בושם צריך להתאים לאישיות של הלובשת אותו. כאשר בוחרים בושם לנערה, עבור ילדה אנרגטית, ריחות הדרים או פירות יכולים להיות נהדרים. נערה רומנטית וחולמנית עשויה להתחבר לבושם בניחוח פרחים רכים כמו ורד או יסמין.

3. ריחות עונתיים: ניחוחות קלים ופירותיים מריחים נהדר באביב ובקיץ, בעוד שהסתיו והחורף מזמינים בשמים עציים עשירים מעט יותר.

בושם מומלץ לנערה

שיקולי בריאות ובטיחות

1. רגישות העור: עור צעיר יכול להיות רגיש. כדי לבחור בושם לנערה, בחרו בבשמים היפואלרגניים או כאלה עם מרכיבים טבעיים כדי למנוע גירוי.

2. תכולת אלכוהול: חלק מהבשמים עם אחוזי אלכוהול גבוהים יכולים להיות קשים על העור. חפשו אפשרויות ללא אלכוהול או בושם דל אלכוהול.

3. רמות ריכוז: באו דה טואלט או או דה קולן יש ריכוזים נמוכים יותר של שמני ריח ולרוב מתאימים יותר לבני נוער מאשר או דה פרפיום חזק יותר. כדי לקרוא יותר על ריכוז של בושם, כנסו לכאן.

תקציב ומעשיות

1. מחיר: יקר לא תמיד אומר טוב יותר, במיוחד עבור בני נוער שרק מתחילים לחקור את עולם הבשמים. ישנם לא מעט בשמים במחיר טוב שלא מתפשרים על איכות. יותר על בשמים במחיר זול ניתן למצוא בכתבה הבאה.

2. דוגמיות: בהתחשב בטעמים המתפתחים של בני נוער, כדאי לשקול דוגמיות ערכות התנסות. זה מאפשר מגוון של חוויות מבלי להתחייב לבקבוק בגודל מלא.

3. עמידות: חפשו ריח שמציע עמידות טובה אבל כזה שלא משתלט. הבושם צריך להיות עמיד למשך יום לימודים אבל לא להיות אינטנסיבי מדי.

בחירת בושם לנערה מתבגרת כולל מציאת איזון בין רעננות לבין בושם שמדבר לאינדיבידואליות המתהווה שלה. זהו מסע שיכול לעזור לה לבטא את עצמה ולהגביר את הביטחון שלה. עם הגישה וההתחשבות הנכונים, בחירת הבושם המושלם יכולה להיות אבן דרך בלתי נשכחת במסע שלה אל ההתבגרות.

המלצות על בושם לנערה

לחצו על שם הבושם למעבר לאתר

  1. פינק שוגר אדט פינק שוגר ידוע בארומה המתוקה, דמוית הממתקים, המזכירה חטיפי ילדות ותענוגות תמימים. הניחוח נפתח עם תווים שובבים של ברגמוט, ותפוז סיציליאני, המובילים ללב של עלי תאנה, שושנת העמקים וליקריץ. תווי הבסיס של וניל, קרמל, מאסק ועצים מוסיפים חמימות מנחמת. השילוב המענג הזה יוצר ריח שהוא גם צעיר וגם משמח, משתלב היטב עם האנרגיה בניגוד לבשמים עזים וכבדים יותר, פינק שוגר מציע ריח רך ועדין. הבושם חזק מספיק כדי להיות מורגש אבל לא משתלט, מה שהופך אותו לבחירה מתאימה לנערות. בנוסף, פינק שוגר מציע בושם במחיר זול מבלי להתפשר על האיכות. .לבסוף, האריזה החמודה והמסוגננת של פינק שוגר, פונה לטעמם האסתטי של בני נוער רבים. התוססת של נערות מתבגרות. קוד קופון לאתר pharm2u טיפה5 ייתן לכם הנחה של 5% על כל האתר
  2. אריאנה גרנדה טנק יו נקסט – הבושם Thank U, Next של אריאנה גרנדה הפך לבחירה פופולרית עבור נערות מתבגרות. הוא מגלם רוח של עצמאות ושובבות, ומתאים בצורה מושלמת לאנרגיה ולשאיפות של נשים צעירות כיום. אריאנה גרנדה, כסלבריטאית, פופולארית מאוד בקרב הדור הצעיר. הדימוי שלה של העצמה, חוסן ואהבה עצמית משתקף בבשום טנק יו נקסט. הבושם מתהדר בתערובת מעניינת של תווים עליונים עסיסיים ומתוקים כמו פטל בר ואגס, וליבה של עלי ורדים עדינים וקוקוס. שילוב זה יוצר ניחוח מודרני, שובב ונשי שהוא גם מרענן וגם אופנתי ומתאים לנערה מתבגרת. עיצוב הבקבוק של הבושם הוא ייחודי ואופנתי, הכולל צורת לב שבור עם גימור ורוד. העיצוב המושך והראוי לאינסטגרם אטרקטיבי לנערות מתבגרות שלעתים קרובות מעריכות אסתטיקה בבחירת הבושם שלהן. קוד קופון לאודם קוסמטיקס טיפה7 ייתן לכם הנחה של 7 אחוזים על כל האתר.
  3. דיור זאדור פרפיום דיאו – בושם ללא אלכוהול. דיור זאדור דיו מאת כריסטיאן דיור בולט כבחירת ניחוח מתוחכם ואלגנטי עבור נערות מתבגרות. למרות שמזוהה לעתים קרובות עם ריחות בוגרים, גרסה זו מציעה תערובת ייחודית המתאימה לנערה מודרנית. הבושם הזה משדר אלגנטיות קלאסית הנדירה בניחוחות הפופולריים בקרב בני נוער. זהו ניחוח שמדבר על תחכום וחן ​​נצחי, הפונה לנשים צעירות שיש להן נטייה ליופי קלאסי והערכה לסגנונות איקוניים. הבושם ידוע בזכות זר הפרחים הרענן והאוורירי שלו. הוא כולל תווים כמו יסמין, מגנוליה וורד – כולם משתלבים יחד ליצור ארומה עדינה ונשית. לבישת בושם מבית ידוע כמו דיור יכולה להיות חוויה מיוחדת עבור נערות. הוא מציע תחושה של יוקרה ושאפתנות, שיכולות להעצים ולחזק את הביטחון.
  4.  ויוה לה ג'וסי של ג'וסי קוטור – ויוה לה ג'וסי בולט כבחירת בושם אידיאלית עבור נערות מתבגרות. מדובר בניחוח צעיר ושובב – ידוע בארומה המתוקה שלו, הבושם משתלב עם האנרגיה הצעירה והתוססת של נערות. הבושם מלא בניחוחות מעולים של תפוז, עלי כותרת של ורדים וקרמל, ויוצר פרופיל ריח משמח ומקסים כאחד. ג'וסי קוטור כמותג הוא שם נרדף לאופנה מודרנית וטרנדית. לבישת הבושם יוצרת איזון יפה בין מתוק לחזק. איזון זה הופך אותו למושך לבני נוער שנהנים מניחוח מורגש ובלתי נשכח מבלי שיהיה משתלט או בוגר מדי. קוד קופון Tipa1 לאתר Perfumeil יתן לכם הנחה בקופה.
  5. בושם וולווט קריסטל של ספרינג – מדובר בבושם ייחודי שמתאים מאוד כבושם לנערות. הבושם וולווט קריסטל עשוי משתי מולקולות יוקרתיות: אמברוקסן ומולקולה של ISO-E SUPER. מדובר בניחוח עדין אך עמיד שמשאיר שובל וגורף מחמאות. קוד קופון לספרינג tipa15 יתן לכם 15 אחוז הנחה על האתר.
Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *