הבושם שלכם לא עמיד? כדאי לכם להמשיך לקרוא

רוצים שהבושם יחזיק כל היום? כל הסודות לעמידות הבושם שלכם.

רוצים שהבושם שלכם יהיה עמיד? בושם הוא יותר מניחוח, הוא הצהרה, זיכרון וביטוי אינטימי של האישיות שלכם.

למרות שלכולנו יש בשמים אהובים, יש דבר אחד שרבים רוצים והוא לגרום לבושם להחזיק יום שלם.

בושם עמיד לכל היום

כולנו רוצים בושם עמיד, בושם שיחזיק יום שלם.

אין להכחיש את הפיתוי של בושם עמיד, מדובר ברצון משותף לאספנים וגם לאנשים שמגיעים לפארם. במאמר זה, נתעמק באמנות ובמדע של עמידות הבושם, ונחקור טריקים וטכניקות שיכולות לעזור לכם ליהנות מהריח שבחרתם מהזריחה ועד השקיעה.

בין אם אתם חובבי בישום ותיקים או רק מתחילים את מסע הריח שלכם, המשיכו לקרוא כדי לגלות את סודות אריכות החיים של הבושם.

בושם מחזיק כל היום

פשוט מרססים יותר!

רוצים בושם שיריחו חזק? הוספת מספר התזות נוספות של הבושם היא דרך פשוטה מאוד לשפר את הביצועים, מכיוון שייקח יותר זמן לבושם להתאדות. הטריק הוא להתיז מספר רב של ריסוסים באותם האיזורים על הגוף. לריכוז הגבוה יותר של בושם באזור בודד ייקח יותר זמן להתאדות והבושם יהיה עמיד יותר.

הוספת מקבעים

מדובר בהמלצה נפוצה שיכולה להפוך הרבה בשמים לעמידים. כדי להפוך בושם לעמיד יותר אפשר להשתמש במוצרים כמו קרם לחות ווזלין. מוצרים אלו פועלים על ידי הוספת שכבה בין העור לבין הבושם המפחיתה את השפעת חום הגוף על הבושם והופכת אותו לעמיד יותר.

זיכרו כי שימוש בשיטות אלה מפחית את ההקרנה של הבושם. חום גוף הוא זה שגורם לבושם להקרין. כדאי שיהיו לכם אזורים שבהם אתם מתיזים ללא המקבעים, כך שתוכלו גם להפיק את היתרון של חום הגוף ועדיין לקבל את ההקרנה.

מרססים על בגדים ושיער

התזת בושם על בגדים ושיער היא המלצה נוספת שאנשים רבים מציעים ומסיבה טובה. השיטה זאת באמת עובדת. לעתים קרובות אתם יכולים להריח בשמים על בגדים ימים או אפילו שבועות לאחר השימוש. זה עובד מאותן הסיבות שהוזכרו לעיל לגבי החשיפה הפחותה לחום הגוף. חומרים ושיער שומרים על ריח יותר זמן מהעור בשל תכונות הספיגה שלהם, שטחי פנים גדולים יותר, יציבות מוגברת וחשיפה מופחתת לחום ולגורמים חיצוניים שעלולים לגרום להתפזרות מולקולות הריח. גורמים אלה הופכים את הבדים והשיער לאידיאליים לאחיזה ושחרור הדרגתי של ריחות, ומאפשרים לכם ליהנות מהריחות האהובים עליכם למשך זמן ממושך.

חשוב לשים לב! התזת בושם המכיל אלכוהול על השיער עשוי להזיק לשיער בחשיפה לשמש. במקרים כאלה, עדיף לחפש בושם לשיער, אשר לא מכיל אלכוהול.

חשוב לזכור שגם לריכוז הבושם וסוג התווים יש השפעה על העמידות. רוצים ללמוד יותר? תקראו את הכתבות שלנו על ריכוז עמידות שובל והקרנה בבשמים.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *