הכל על בחירת בושם טוב לגבר

מחפשים בושם סקסי לגבר? תבדקו את הכתבה הזאת.

איזה בושם הכי טוב לגבר? כשזה מגיע לבחירת הבושם האידיאלי לגברים, המסע יכול להיות מעניין כמו הריח עצמו. החיפוש אחר הריח המושלם הוא חיפוש נפוץ בגוגל, ובפארמים, המשקף את הרצון למצוא ריח טוב ומתאים למגוון רחב של אירועים.

בכתבה הזאת נצא לחקר איך לבחור טוב בושם לגברים, המשלב סגנון, אישיות וקצת תחכום. רוצים לדעת מה הבושם הכי טוב של טום פורד? כנסו לכאן.

הצעד הראשון הוא הבנת משפחות ניחוחות (לחצו על הקישור לכתבה על תווי ריח). התחילו את מסע הניחוחות שלכם על ידי היכרות עם משפחות ניחוחות שונות. מעצי ומתובל ועד טרי ומזרחי, כל משפחה מביאה אופי ייחודי לריח. הכרת התווים עוזרת להתאים את הניחוח להעדפות שונות.

כיצד מתחילים?

התאמה לאישיות: אם אתה מחבר את הבושם הכי טוב לגבר, בחר ניחוח המשלים את האישיות שלך. עבור מישהו תוסס ואנרגטי, ניחוחות פרשיים והדרים עשויים להתאים. אדם מתוחכם ומסתורי עשוי להעריך תווים עציים עמוקים יותר. קחו בחשבון אורח חיים, תחביבים וסגנון אישי בתהליך הבחירה.

חקר מרכיבים פופולריים: מרכיבים מסוימים בולטים בעקביות בניחוחות גבריים. וטיבר, עץ ארז, עור ואלגום הם נצחיים ורסטיליים. חקור ריחות עם מרכיבים אלה כדי לגלות אפשרויות קלאסיות שפונות לקהל רחב.

שיקולים עונתיים: העונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על ביצועי הבושם. ריחות הדריים קלים יותר והם מריחים טוב יותר לעתים קרובות בחודשים חמים יותר, בעוד ניחוחות עשירים ומתובלים יותר מוסיפים חמימות לעונות קרירות יותר. שקול את האקלים ואת השימוש המיועד בעת בחירה.

קריאת ביקורות והמלצות: נצל את שפע הידע הזמין באינטרנט על ידי קריאת ביקורות וחיפוש המלצות. פורומים מקוונים, בלוגים ואתרי קמעונאים מציגים לעתים קרובות תובנות חשובות של חובבי בישום אחרים שחקרו מגוון ריחות. אחת הקבוצות הפופולאריות בתחום היא הקבוצה שלנו, טיפה של בושם. בדוק לפני שאתה משקיע: לפני שמתחייבים לבקבוק בגודל מלא, בדוק את הניחוח על העור שלך. הכימיה של העור יכולה לשנות את אופן התפתחות הריח. רוב חנויות והפרפומריות מספקות דוגמיות, מה שמאפשר לך לחוות את התפתחות הניחוח לאורך זמן.

התחשב במוניטין המותג: לבתי ריח מוכרים יש לרוב מורשת של יצירת ריחות באיכות גבוהה. חקור בשמים של מותגים ומבשמים ידועים כדי לנצל את המומחיות שעמדה במבחן הזמן.

לסיכום, בחירת הבושם הכי טוב לגבר היא אומנות המשלבת העדפות אישיות, שיקולים עונתיים והבנה של משפחות ניחוחות.

המלצות על בשמים מומלצים לגבר

בשמים לגבר מומלצים - הכנסו לקרוא ביקורות, המלצות ועוד

פרגרנטיקה היא פלטפורמה מקוונת מקיפה המוקדשת לעולם הבשמים והריחות. היא מתפקדת כמאגר מידע נרחב המציע מידע מפורט על מגוון רחב של בשמים ממותגים ומעצבים שונים. ברשימה הזאת לא תייגנו חנות ספציפית, מוזמנים להשוות מחירים ולבדוק האם יש לנו קופון.

לבסוף, אספנו מספר המלצות על בשמים לגבר מומלצים. אנחנו נתחיל מבשמים הנחשבים הטובים ביותר עבור גברים, והם גם המוכרים ביותר. לאחר מכן, נמליץ על מספר בשמים נפוצים פחות לאלו מכם שרוצים בושם ייחודי יותר. הבשמים הטובים ביותר לגברים בכל הזמנים דורגו על ידי מאות משתמשים לפי האתר Fragrantica.

שנתחיל?

  1. במקום הראשון נמצא Dior Homme Intense 2011. מה יותר קלאסי מבושם דיור לגבר? מדובר בבושם נצחי ואהוב על גברים מכל הגילאים. עם דיור הום אינטנס אי אפשר לטעות, מדובר בסוס מנצח.
  2. מספר 2 ברשימה הוא Bleu de Chanel. בלו דה שאנל לגברים הוא אחד הבשמים הנמכרים ביותר לגברים. גם כאן מדובר בבושם מוצלח מאוד שמצד אחד, אין כמעט גבר שלא אוהב, ומצד שני, ניתן להריח אותו כמעט על כל גבר.
  3. Terre d'Hermès הבושם של הרמס לגברים נמצא ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר כבר שנים ובצדק. מדובר בבושם עצי, קלאסי ומתאים לכל אירוע.
  4. Acqua di Giò Profumo Giorgio Armani – גם כאן מדובר בבושם קלאסי שקשה לטעות איתו.
  5. אם אתם אוהבים ריח של עור, Ombré Leather Tom Ford הוא ריח יוקרתי, חזק ועמיד.
  6. La Nuit de l'Homme Yves Saint Laurent הוא בושם לגבר שמקבל שבחים בכל פלטפורמה אפשרית.
  7. אי אפשר להזכיר בשמים לגבר מבלי להזכיר כמובן את Aventus Creed. בעוד שמדובר באחד הבשמים המבוקשים ביותר לגברים, הביצועים שלו גרמו ללא מעט מעריצים לחפש אלטרנטיבות.
  8. Spicebomb Extreme Viktor&Rolf הוא אחד מבשמי המעצבים הטובים שנוצרו. ריח חם, מתובל וחורפי שישאר מבוקש עוד שנים רבות.
  9. Layton Parfums de Marly לייטון הוא אחד מבשמי הנישה הנמכרים ביותר, וקשה לטעות כשמדובר במותג פרפומס דה מארלי.

בשמים מומלצים לגבר:

בעוד שהבשמים הקלאסים תמיד ישארו פופולאריים, לאלו מכם שרוצים חוויה ייחודית יותר, הכנו רשימה של בשמים מומלצים שלא תריחו על כל אחד.

שימו לב, שם הבושם הוא גם קישור לאתר בו ניתן לרכוש אותו.

  1. בושם פרייבט קולקשןBLACK PEPPER & SANDALWOOD – בושם מעולה של חברת ספרינג, המשלב ניחוח מהפנט של סנדלווד קרמי ומעט מעושן, עם פלפל שחור ותאנה. הקופון לספרינג הוא טיפה25 והוא מעניק 25% הנחה.
  2. Café Cabanel Teo Cabanel – המסע של הבושם הזה מתחיל בפרץ ממריץ של מנדרינית, בשילוב עם ארומה עמוקה ועשירה של קפה ורמז של קינמון חריף. הפתיחה התוססת הזו לוכדת את תמצית האנרגיה והביטחון הגברית. בליבו, הניחוח מתפרש לתערובת מסקרנת של ורד והליוטרופ, מאוזן עם תערובת ייחודית של תווים חלביים וחמאה, היוצרים ליבה חמה ומזמינה. ההרפתקה מגיעה לשיאה בבסיס חזק שבו וניל וטונקה חלקים מתמזגים עם הפיתוי המתוק של הקרמל, המבוסס על העומק הארצי של סנדלווד ומאסק. הבסיס העשיר הזה מותיר רושם מתמשך ובלתי נשכח. ניחוח זה הוא הצהרה של חוזק ותחכום.את הבושם הנהדר הזה ניתן למצוא באתר לה פרפיום – אתם יכולים לקבל 10% הנחה לבושם עם קוד הקופון AVIV10.
  3. LATTAFA KHAMRAH – הבושם של לטאפה שבר את האינטרנט והפך ברגעים ספורים למאוד פופולארי. שילוב של מחיר נוח ואיכות גרמו למלאי לאזול כמעט בכל מקום. מדובר בבושם חם, מתובל, מתקתק ומזמין. הביצועים של הבושם מדהימים, ועם הקוד טיפה5 תקבלו עוד 5% הנחה.
  4. Absinth Nasomatto – מדובר בבושם ארומטי-עצי מהמותג המעולה נאסומטו. גם את הבשמים האחרים מהמותג כדאי לבדוק.טיפה7 ייתן לכם הנחה של 7 אחוזים על כל האתר.
  5. Ani Nishane – הוא אחד מבשמי הוניל הפופולארים ביותר. מריח נהדר על שני המינים, עם ביצועים מעולים. טיפה7 ייתן לכם הנחה של 7 אחוזים על כל האתר.
  6. Colonia Intensa Oud Acqua di Parma – הוא בושם פופולארי בקרב גברים אוהבי בישום ובצדק – מדובר בבושם שהוא יצירת אומנות. אם אתם אוהבים את פרנהייט של דיור, ממליצה לבדוק את הבושם הזה. קופון טיפה7 ייתן לכם הנחה של 7 אחוזים.

מארזי היכרות

  1. את המקומות האחרונים החלטנו להקדיש למארזי דוגמיות. כשמדובר בבשמים ייחודיים ויקרים, אין כמו לנסות על העור את מגוון הניחוחות ולבדוק איך הם מריחים על העור כדי לבחור את הניחוח המנצח שלכם. לכל מארזי הדוגמיות, הקופון TIPA ייתן לכם 5 אחוזי הנחה. שימו לב שצריך להיות רשומים לאתר על מנת שההנחה תעבוד. הראשון הוא מותג האמואג'. המותג Amouage כולל לא מעט בשמים מעולים לגברים ונשים. למי שבאמת רוצה להתנסות בבשמים יוקרתיים, אתם יכולים לבדוק את סט ההתנסות לגברים.
  2. אם כבר מדברים על התנסות, גם למותג האיטלקי New Notes יש סט התנסות שמאפשר לגלות את הניחוחות של החברה. אם אתם רוצים ריח באמת ייחודי, אל תפספס את Caramelo Vanilla.
  3. LES EAUX PRIMORDIALES – קשה להמליץ רק על בושם אחד מהמותג, כאשר אצלנו בבית יש 5 בקבוקים. סט ההתנסות מציע לנסות את כולם אם כי הבחירה תיהיה קשה, כי כולם מעולים. באופן אישי, ממליצה על MECANIQUE INTUITIVE לגברים ולנשים. אחד הבשמים האיכותיים שיצא לכם להריח, באחריות.
  4. MAISON CRIVELLI – מדובר כאן במותג נישה מעניין, עם מגוון רחב של בשמים שזכו לפופולאריות רבה בקרב אוהבי הבישום ברחבי העולם. שימו לב במיוחד לניחוח ההיביסקוס מהמותג.
Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *