ברוכים הבאים למדריך שלנו על הבשמים הטובים ביותר לשנת 2024. מהמבחר היוקרתי ביותר ועד למציאות איכותיות שלא ישברו את הכיס, בחרנו בקפידה את הבשמים מומלצים ביותר לגבר לפי טווחי מחירים. ההמלצות הבאות מתבססות על איכות הריח, עמידות במזג האוויר הישראלי וגם ביקורות.

בשמים מומלצים לגבר בתקציב נגיש

Versace Man Eau Fraiche – בושם זה הוא ניחוח עצי מימי מושלם לגברים המחפשים ריח מרענן לקיץ הישראלי החם. ניחוח זה, שהושק בשנת 2006 ונוצר בצורה מופתית על ידי אוליבייה קרספ, נפתח עם פרץ של לימון, ברגמוט ומגע אקזוטי של קרמבולה (פרי כוכב), עם רמזים של הל וסיסם ברזילאי. הלב כולל תערובת חזקה של ארז, טרגון, מרווה ופלפל, שעובר בצורה חלקה לבסיס חם של מאסק, תווי עץ, זעפרן, ענבר ושקמה. ההרכב הקל אך התוסס שלו הופך אותו לבחירה מצוינת לאקלים החם של ישראל, ומספק ארומה קרירה ומרעננת. התערובת של הדרים ותווים מימיים מבטיחה שהוא מריח מצויין בטמפרטורות גבוהות, וההקרנה יחד עם העמידות לא רעים בכלל אם לקחת בחשבון שמדובר בפרשי.

Light Blue Pour Homme Summer Vibes Dolce & Gabbana – מדובר בניחוח עצי ארומטי המותאם לגברים. בושם זה מגלם את המהות של ימי הקיץ שטופי השמש. המהדורה הרעננה הזו, שהושקה בשנת 2023 ועוצבה על ידי האמן הנודע אלברטו מוריאס, נועדה ללכוד את הפיתוי הנינוח של עונת הקיץ. הבושם נפתח עם תו עליון פרשי של לימון סיציליאני, המציע פרץ של הדרים שהוא גם ממריץ וגם מרענן. הריח מוביל ללב של ברוש, שתורם איכות מעט שרפית וירוקה המשלימה את הלימון החריף עם גווני האדמה והעץ שלו. הריח מסתיים בבסיס של ענבר, המוסיף עומק חם ועשיר המעגן את הניחוח בגימור חלק ומתמשך. אידיאלי למזג אוויר חם – הפרופיל הנקי והבהיר שלו הופך אותו למתאים במיוחד לשעות היום, בין אם בבריחה על חוף הים או במפגש נינוח בחוץ.

Dior Homme בגרסת טואלט. תשמעו, המון מילים נכתבו על סדרה אדירה זו. בעוד שדיור הום פרפום הוא עדיין בעיני מקום ראשון, גרסת הטואלט מתאימה מאוד לקיץ ומבטיחה לגרוף מחמאות. בושם זה משדר רעננות ועוצמה מושכת. לב עצי, שבו הגבריות הרגישה של ארז מצטרפת לחום המנחם, בעל גוון מתובל, של וטיבר האיטי. בושם נהדר שתמיד יהיה רלוונטי.

Prada L’Homme Eau de Toilette – מתוחכם וארומטי, בושם זה משלב פצ'ולי חושני, גרניום טרי ופלפל שחור חריף בבושם פוג'ר. ניחוח רענן זה משקף את הדואליות של האישיות הגברית על ידי שילוב אלמנטים קלאסיים ויוצאי דופן. זהו אחד מהבשמים הטובים ביותר לגברים בשנת 2024.

Versace Eros Eau de Toilette – גם איתו, לא תוכלו לטעות. לבושם זה יש תווי בסיס של וניל מדגסקר, ארז , וטיבר ואזוב אלון, ותווים עליונים של מנטה, תפוח ירוק ולימון. הוא נמכר בבקבוק זכוכית מדהים עם גוון טורקיז שמייד תופס את העין. זהו אחד הבשמים שהכי מתאים לגברים לשימוש יומיומי, במיוחד בארץ.

בשמים מומלצים נוספים: דיור סאווג', בלו דה שאנל, טרה דהרמס.

בשמים מומלצים לגבר בתקציב גבוה

בושם הוא יותר מנוזל שאנחנו מתיזים על עצמנו. בושם הוא חלק מהלוק הכללי, והאסטתיקה האישית שלנו. בשמי יוקרה הם לא עבור כל אף, אבל אניני הטעם שביניכם עשויים להעריך את מגוון הבשמים העשויים מהמרכיבים האיכותיים ביותר.

Vibrato Sospiro Perfumes. נחשב ובצדק לאחד הבשמים ההדריים הטובים ביותר, עם עמידות מרשימה. מדובר בבושם יוניסקס מסקרן שהופיע לראשונה בשנת 2022, עוצב על ידי הבשם המוערך כריסטיאן פרובנזאנו. ניחוח עכשווי זה נפתח עם זר תוסס ומרענן של אשכולית וברגמוט, מועשר באלגנטיות הפרחונית יסמין ומגנוליה. הרעננות עוברת בחן ללב שבו ג'ינג'ר מתמזג עם תווים עדינים של עשבי תיבול ופודרתיות, היוצרים ארומה מתוחכמת ורב-שכבתית. ההרכב מגיע לשיאו בבסיס עשיר של מאסק, ארז, ענבר, שורש אוריס ופצ'ולי, המספקים ריח חם ואדמתי. מדובר בבושם נהדר ורב-תכליתי, מושלם עבור אלה שמעריכים ריח שמתפתח יפה ומריח יוקרתי.

40 Knots Xerjoff. בושם זה פותח לייצג את היוקרה של שיט ביאכטות, והוא מיועד לחובבי הים הפתוח והתחכום המלוטש של מועדוני יאכטות. הפתיחה היא פרץ רענן של תווים ימיים, המזכירים רוח ים עדינה, שעוטפת במהירות בסיס ענבר פודרתי ודומיננטי. המעבר הזה לאווירה כבדה ויוקרתית יותר מוסיף מגע של מיסטיקה ועומק. התו הימי, למרות שהוא עדין, עושה עבודה מצוינת ומציע ניחוח מאוזן ונגיש, אידיאלי עבור אלה שנזהרים מריחות עזים מדי. בושם מעולה עם עמידות מרשימה.

בושם מעולה נוסף מבית סרג'וף הוא Torino22. מדובר בבושם ארומטי תוסס שהושק בשנת 2022. הבושם נפתח בשילוב מרענן ומעט מתובל של זעפרן, אקליפטוס וברגמוט. הפתיחה התוססת הזו עוברת ללב שבו גווני האדמה של המרווה מתערבבים עם הלחישות הרכות והעציות של עץ גואיאק. כאשר הבושם מגיע לדריי דאון, ארומה חמימה של מאסק ועצים יבשים מספקת ימור חם ומתמשך. מעולה לאנשים שרוצים לקחת צער ראשון לתוך בשמי נישה ולהריח שונה מהגברים מסביב.

Aqua de Dora Pana Dora -למותג יש לא מעט להיטים, אבל אם אנחנו מדברים על קיץ, אין על אקווה דה דורה. מדובר בניחוח עצי-מימי מהפנט שלוכד את המהות של רטריט קייצי וטהור לאי אולנד, שבדיה. בושם זה מהווה מחווה ליופי הטבעי ולנופים השלווים של אולנד, היכן שהים פוגש את היער, ויוצר חוויה ארומטית ייחודית. הניחוח נפתח בפרץ תוסס של אשכולית וגרידת לימון, פתיחה מרעננת ליום קיץ חם. התווים העליונים הללו משולבים באומנות עם אמברוקסאן, המוסיף עומק ימי מודרני המעורר את תחושת הבריזה של הים. בלב הבושם"אקווה דה דורה" ישנו שילוב נהדר של תאנה וערמון. התאנה מביאה איכות מעט מתוקה, ירוקה וחלבית, בעוד שהערמון מציג אדמתיות חמימה ועצית המשקפת את השטח העשיר והטבעי של אולנד. השילוב הזה מייצג בצורה יפה את הצמחייה המגוונת של האי. בסיס הניחוח מעוגן בקשמרן ואלגום, המספקים גימור חלק וקרמי, יוקרתי ומרתק. הקשמרן מעניק חמימות קטיפתית ומאסקית, המזכירה את הניחוח העוטף והנעים של שרף אורן מעורבב עם האדמה הלחה ונושקת הגשם של האי.עוצב עבור גברים המחפשים ניחוח המגלם את הכוח והביטחון שלהם, "אקווה דה דורה" הוא יותר מסתם ריח – זהו מסע ארומטי לאחד האיים האהובים ביותר בשוודיה. מושלם עבור אלה שמעריכים ניחוח המשלב את הרעננות של האוקיינוס ​​עם החיבוק המנחם של היער.

Hanuman Boadicea the Victorious. אולי הבושם היקר ביותר ברשימה שייך לבית היוקרה של בודיסיאה. מדובר באחד הבשמים ההדריים הנחשקים ביותר בזכות הריח הנהדר והביצועים הפסיכיים הלא אופיינים לבשמים רעננים. אם אתם אוהבים מחמאות – מצאתם את האחד. קשה לתאר את הריח של היצירה הזאת, מכיוון שאוסף התווים לא מתאר את החוויה – כדאי להריח.

אולי תרצו לקרוא גם:

בשמים מומלצים לגברים

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *