ככל שהימים מתארכים, שינוי העונות מצריך רענון של ארון הבשמים שלכם. הקיץ הוא הזמן המושלם להתחדש עם בשמים רעניים ומסובבי ראשים. בין אם אתם מתרווחים על שפת הים, חוקרים את רחובות העיר, או פשוט נהנים מעל האש בחצר האחורית, הבושם המתאים יכול להעלות את החוויה שלכם ולהביע את מצב הרוח שלכם. במאמר זה, נדריך אותך דרך הבשמים הטובים ביותר לקיץ, הכוללים ריחות שמבטיחים לשמור על הרגשה קרירה ומרעננת – גם בימים החמים ביותר. מגרידת הדרים ועד זרי פרחים וכל מה שביניהם, גלו את הבשמים המומלצים ביותר לשנת 2024.

אולי יעניין אתכם – בשמים מומלצים לגברים לקיץ 2024

מולקולה 01. קשה להתווכח עם הבושם המולקולרי שכבש את העולם. נקי, פשוט ומקרין, המולקולה מושלמת בוורסטיליות שלה. לכתבה על בושם זה וגם המלצה על אלטרנטיבה לבושם שקשה להשיג, הכנסו לכתבה הבאה.

ווד סייג' & סי סאלט – Wood Sage & Sea Salt Jo Malone London בושם זה הוא ניחוח ארומטי יוניסקס, שנועד לעורר אווירה של חוף הים. הושק בשנת 2014 ונוצר בצורה מופתית על ידי הבשם כריסטין נגל, הבושם משלב אלמנטים ימיים עם זרעי אמברט, המעניקים תת גוון מאסקי, מעט מתוק, עם אלמנט מינראלי של מלח ים. זהו ניחוח המסמל תחכום ומורכבות טבעיים, ממזג אלמנטים עציים ואוקייניים כדי להעלות רגשות של חופש ורוח ארצית. מדובר בבושם מושלם למזג אוויר ים תיכוני. בנוסף, ג'ו מלון ממליצים להתאים את ה הבושם זה עם בשמים אחרים מהקולקציה שלהם, כמו "ליים בזיליקום ומנדרין" או "פרחת נקטרינה ודבש", כדי ליצור חווית ניחוח אישית ומרובדת. רוצים לקרוא על הבשמים הטובים ביותר שמריחים נקי? הכנסו לכתבה הבאה.

קשה לדבר על בשמים מומלצים לקיץ בלי להזכיר את סדרת ארמני My Way. הגרסה האחרונה של הבושם, נקטר, בהחלט בחירה מנצחת בקטגוריה. הכנסו לכתבה הבאה לקרוא על ארמני נקטר. או לכאן לקרוא על ההבדלים בין הבשמים בסדרה.

אם לדבר על המלצות לגברים, פרסאוס (Perseus) של פרפיומס דה מארלי בהחלט שווה רחרוח. מדובר בבושם דינמי ומודרני המיועד לגברים, שיצא בשנת 2024. התווים העליונים של "פרסאוס" מתחילים בשלישייה תוססת של אשכולית, ברגמוט ודומדמניות שחורות, המספקים פרץ חד והדרי מרענן ומפתה כאחד. בלב הניחוח, מנדרינה ירוקה מצטרפת לוטיבר וגרניום. שילוב זה מדגיש את ההדרים עם ההיבטים המתוקים והחריפים של המנדרינה הירוקה, בעוד וטיבר תורם איכות מעט מעושנת ואדמתית שמבססת את הניחוח. גרניום מוסיף מגע פרחוני עדין שמאזן הבושם. הבסיס של הניחוח חזק ועמיד, עם עצים, אמברגרי ועץ קשמיר. אלמנטים אלה מביאים חמימות ועומק, ויוצרים בסיס עשיר המנוגד לתווים העליונים הרעננים. אמברגריס מוסיף עומק ימי וחייתי המשפר את העמידות ומורכבותו של הבושם. הכללת עץ קשמיר מספקת גימור חלק וקטיפתי המשלים את המבנה הכללי. יש הקוראים לבושם זה גרסה משופרת של טרה דה הרמס הקלאסי, מה שאומר שאם אתם אוהבים אותו, שווה במיוחד לבחון את הבושם האחרון של המותג.

בשמים של נרסיסו רודריגס מריחים נפלא בקיץ, והבושם החדש ביותר, מאסק ניוד בהחלט מומלץ מאוד, כמו גם הפיור מאסק האהוב. הכנסו לכאן לקרוא על הבשמים המומלצים ביותר של נרסיסו רודריגס.

קשה לטעות עם בשמים של שאנל. הסדרה של שאנל צ'אנס מריחה נהדר בקיץ וכוללת תווים פרחוניים והדריים. רוצים לדעת איזה מהבשמים בסדרה הוא בשבילכם? כנסו לכתבה הבאה.

אם אתם אוהבים בשמים טרופיים שמזכירים קצת קרם הגנה, הבושם מימוזה סילק שווה בדיקה. הכנסו לכתבה הבאה לקרוא את הסקירה.

סדרת האקווה אלגוריה של גרלן מעולה לקיץ לגברים ונשים כאחד. טרם יצא לנו לסקור את כל הסדרה, אבל המגוון מכיל בשמים מרעננים בשלל סגנונות – החל מבשמים הדריים נקיים ועד לבשמי ורדים מעלפים שקשה להתעלם מהם. את המגוון ניתן להריח במשביר לצרכן, אודם קוסמטיקה, פרלדו ועוד. בקרוב נפרסם סקירות מקיפות על הניחוחות, שווה להרשם לרשימת התפוצה.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *