אם המבחר שקיים היום בארץ, ומגוון הנחות וקופונים לבישום, דיוטי פרי הוא לא בהכרח המקום המשתלם ביותר לקנות בשמים. יחד עם זאת, בדיוטי פרי ניתן למצוא בשמים שלא קיימים בחנויות רגילות. בנוסף, יש כמה בשמים שמשתלם במיוחד לקנות דווקא בדיוטי! אם אתם תוהים מה הבושם הכי טוב של טום פורד, הכנסו לכתבה הבאה.

טסים לחו"ל? זהו המדריך המלא לדיוטי פרי. קודם כל לא לשכוח את המועדון של ג'יימס ריצ'רדסון! ניתן לקבל הנחות נוספות וגם 100$ חינם אם עוברים סכום מסויים בפרק זמן מוגבל. חשוב להתעדכן באתר.

  1. Ralph Lauren Ralph's Club Elixir – בושם מושלם לגבר. אם אתם מחפשים בושם לגבר בדיוטי, אל תפספסו את הבושם של ראלף לורן. עמיד, מקרין, לא באנלי ומעניין.
  2. Dior Homme Perfume – לא תמיד הוא במלאי, אבל כשכן – אל תהססו. מריח נהדר גם על נשים. הגרסה המוצלחת ביותר של דיור הום.
  3. קשה לדבר על דיוטי פרי בשמים בלי להזכיר את קולקציית היוקרה של גוצ'י. מדובר בסדרה של בשמים יוקרתיים שבהחלט עושים חור בכיס, אבל הריחות מעניינים וכמעט ולא ניתן להריח אותם בשום חנות אחרת.
  4. אם כבר חור בכיס, המותג הנחשק Kilian Paris משתלם יותר בדיוטי מאשר בחנויות בארץ. אם עדיין אין לכם את Angel's Share, זאת בהחלט בחירה מעולה, אם כי למותג יש עוד המון בשמים מעולים להציע.
  5. גם למותג ארמאני יש קולקציה יוקרתית שניתן להריח בדיוטי. אני הסתקרנתי במיוחד מסט המיניאטורות ההיסטרי שניתן להשיג רק שם. חמוד ביותר, וריחות משגעים.
  6. עוד מותג שמתשלם מאוד לקנות בדיוטי הוא Maison Francis Kurkdjian. חשקתם בבקארט רוז' במחיר הכי טוב? למותג יש מבחר מעולה של בשמים יוקרתיים ואיכותיים, ובדיוטי תוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר. תשדלו להזמין מראש מכיוון שלא תמיד הריח שאתם רוצים יהיה במלאי.
  7. מותגים נוספים שמציעים קולקציות יוקרה שקשה עד בלתי אפשרי למצוא במקומות אחרים הם YSL, לנקום, קלואה, שאנל, ג'יבנצ'י, אסתי לאודר, נרסיסו רודריגז ובולגרי. נשתדל לסקור את הבשמים לעומק בכתבות הבאות!

רוצים לדעת מהי משפחת ניחוחות? לחצו כאן

בשמים דיוטי פרי

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *