כשמדובר בבשמים שנחשבים סקסיים ומושכים עבור גברים, המפתח טמון במציאת ריח שלא רק מתאים לאישיות שלך אלא שיש לו גם את הפיתוי למשוך נשים. בשמים כאלה לרוב כוללים תווים עמוקים וחמים כמו ענבר, מאסק ועצים אקזוטיים, בשילוב עם תווים עליונים טריים או מתובלים כמו הדרים או פלפל. תערובת זו יוצרת ארומה מורכבת ומסקרנת שיכולה להיות גם מזמינה וגם מסתורית. בושם סקסי לגבר אינו נוגע רק לריח עצמו אלא לאופן בו הוא משלים את המהות הטבעית שלך, מחזק את הביטחון והמשיכה שלך ומוסיף מסתורין. הבחירה המושלמת תהיה ניחוח שמאזן אלגנטיות עם שמץ של תעוזה, ועושה רושם בלתי נשכח.

להמלצות נוספות ראו – בושם לגבר שמושך נשים.

מחפשים בושם סקסי לאישה? כנסו לכאן.

מוכנים לכמה המלצות?

  1. קיליאן אנג'ל שר – Killian Angel Share. מה לא נאמר על הבושם הזה. חוץ מהפרסים הרבים בהם זכה, מספר החיקויים וה"תואמים" לבושם הזה מספרים את סיפור הצלחתו המסחררת. אם אתם גברים שלא אוהבים להתפשר, מדובר באחד הבשמים הטובים שתמצאו. הבושם הוא ניחוח ענבר וניל עשיר ומפתה. התו העליון של קוניאק נותן גוון יוקרתי ומשכר, משדר תחושת חמימות ותחכום. לב הניחוח, עם קינמון, אלון ושעועית טונקה, טווה מנגינה מתובלת ועצית מנחמת ומפתה כאחד. תווי הבסיס של וניל, פרלין ואלגום מגיעים לשיאם בגימור מתוק וקרמי, המוסיף עומק וחושניות. הניחוח הזה הוא שילוב מושלם של אלגנטיות ופינוק, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת למי שמחפש ניחוח סקסי ובלתי נשכח. ניתן למצוא אותו כאן.
  2. XJ 1861 Naxos Xerjoff – אם אתם מחפשים בושם להיט, למותג סרג'וף יש מה להציע. נקסוס הוא אחד הבשמים האהובים של המותג האיטלקי כבר שנים, ומככב קבוע ברשימת הבשמים הסקסיים לגברים. מדובר בניחוח של תבלינים ארומטיים אשר הושק בשנת 2015. הוא נפתח עם תווים עליונים רעננים של לבנדר, ברגמוט ולימון. לב הניחוח הוא הצגה אמיתית: מרכיבים מתוקים ומתובלים ש ל דבש, קינמון, קשמרן ויסמין יוצרים ריח שקשה לעמוד בפניו. הבסיס מוסיף עלי טבק עשירים וחמים, וניל ושעועית טונקה, היוצרים גימור עמוק ומזמין. הריח הזה הוא תערובת הרמונית של רעננות, תבלינים וחמימות, מה שהופך אותו למתאים לאירועים שונים. אל תפספסו אותו אם אתם מחפשים בושם מסובב ראשים.
  3. Gentleman Eau de Parfum Reserve Privée Givenchy – מדובר בבושם שהושק בשנת 2022 וזכה לאחד הבשמים הסקסיים לגבר. הבושם מגלם ניחוח ענבר וניל מכובד לגברים. נוצר על ידי נטלי לורסון ואוליבייה קרספ, הניחוח הזה נפתח עם תו עליון של ברגמוט, ומציג התחלה רעננה וממריצה. לב הבושם הוא תערובת מתוחכמת של איריס וערמון, המוסיף מגע פרחוני אגוזי ייחודי. תווי הבסיס של וויסקי, עצים וענבר מביאים גימור עשיר, עמוק ומשכר לריח, ויוצרים ארומה אלגנטית ומודרנית עבור הג'נטלמן העכשווי. חוץ מהריח המעולה שלו, מדובר בבושם עם ביצועים מעולים, והוא חובה באוסף של כל גבר.
  4. Ani Nishane – במגוון סקרים בהם נשים נשאלו מה הן אוהבות להריח על גברים, וניל הוא אחד המרכיבים העיקריים. הבושם אני של נישנה הוא אחד הבשמים הטובים ביותר שיש לשוק הנישה להציע בקטגוריה זו. הבושם נפתח בתערובת של ג'ינג'ר, ברגמוט, פלפל ורוד ותווים ירוקים. בלב, הל, דומדמניות שחורות, וורד טורקי מספקים אמצע עשיר, פרחוני-מתובל. הבסיס הוא שילוב יוקרתי של וניל, בנזואין, אלגום, ארז, אמברגריס, מאסק ופצ'ולי, יוצר גימור חם ועמוק. מדובר בבושם ונילי-מאסקי שגורם לכל מי שמריח אותו להתמכר. גם אתם תרצו לתת לעצמכם ביס.
  5. BDK Parfums – Gris Charnel Extrait מדובר בעוד להיט היסטרי שיצא בשנים האחרונות מבית BDK. הבושם הוא ניחוח עצי-מתובל שהושק בשנת 2022. הבושם נפתח בתערובת מופלאה של הל, תאנה ותה שחור, המציע שילוב ייחודי של חמימות מתובלת ועדינות מרעננת. הלב כולל תערובת של איריס, בורבון וטיבר ו-Cistus Incanus, המוסיף גוון פרחוני ואדמתי מתוחכם. הבסיס מעשיר את הניחוח עם אלגום, וניל, שעועית טונקה, ארז ועלי פצ'ולי, המספקים גימור עמוק ומפתה. ניחוח זה הוא ניחוח מורכב ומעודן אשר לוכד איזון בין אלגנטיות וחושניות. מדובר באחד הבשמים המצליחים של השנים האחרונות ובצדק.
  6. Le Male Elixir Jean Paul Gaultier – הבושם הוא ניחוח אמבר פוג'ר לגברים שהושק בשנת 2023. מדובר בבושם סקסי ביותר שנוצר על ידי קוונטין ביש, הנחשב לאנשים הגאונים ביותר בעולם הבישום. הבושם נפתח בתווים המרעננים של לבנדר ונענע, ויוצרים התחלה פרשית וממריצה. לב הניחוח הוא תערובת חלקה של וניל ובנזואין, שמוסיפה חמימות מתוקה ושרפית. תווי הבסיס של דבש, שעועית טונקה וטבק מביאים גימור עשיר ועמוק, המשרים את הניחוח תחושה של תחכום וגבריות. שילוב זה יוצר ארומה מפתה ומודרנית, מושלמת לגבר העכשווי המחפש ריח ייחודי ואלגנטי כאחד. הבושם נבחר לאחרונה לאחד מהבשמים הטובים ביותר לגברים על ידי גולשי האתר פרגרנטיקה.
בושם סקסי לגבר
Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *