בושם קלואה נומאד, חוות דעת על הבשמים ומדריך

להריח את בשמי קלואה נומאד, זה לצאת להרפתקת ריח. קולקציית קלואה נומאד, היא סדרת ריחות המשלבת את תמצית החופש, ההרפתקאות והנשיות. רוצים לדעת את ההבדלים בין בשמי קלואה נומאד? לגלות האם עדיף לקנות קלואה נומאד קלאסי או נטורל? המשיכו לקרוא!

רוצה לדעת איך לגרום לבושם להחזיק כל היום? לחצי כאן.

הקו קלואה נומאד הושק בשנת 2018, ומיד כבש את חושיהן של נשים ברחבי העולם. הקו מציע מגוון רחב של ניחוחות הנותנים מענה למצבי רוח, אירועים והעדפות אישיות שונות. מה-Nomade Eau de Parfum המקורי עם התערובת ההרמונית שלו של תווים רעננים וחמים ועד Naturelle Eau de Parfum העדכני יותר עם הארומה העשירה והאקזוטית שלו, כל בושם בקולקציה מספר את הסיפור הייחודי שלו. הצטרפו אלינו בזמן שאנו מתעמקים בניואנסים של הריחות המרתקים הללו, בוחנים את המאפיינים שלהם, פרופילי הריח וההגדרות האידיאליות עבור כל אחד מהם, כדי לעזור לכן למצוא את הניחוח המושלם של קלואה נומאד. לפניך כתבה הנותנת חוות דעת על הבושם של קלואה נומאד.

ורד ורוד

קלואה נומאד קלאסי: Nomade 2018

מאפיינים: זהו הניחוח המקורי של קלואה נומאד. מדובר ניחוח פרחוני צ'יפרה שלוכד רוח של נשיות הרפתקנית.

פרופיל ריח: הבושם נפתח עם תווים רעננים ומתובלים של שזיף מיראבל, ברגמוט, לימון ותפוז, הויוצרים התחלה ממריצה. הלב חושף זר של פרחי פריזיה, אפרסק, יסמין וורד, המציע תערובת הרמונית של תווים מתוקים ופרחוניים. הבסיס חם וארצי, עם אזוב אלון, פצ'ולי, ענבר ומאסק לבן, המספקים עומק ואריכות ימים לניחוח.

אידיאלי עבור: בושם מושלם למי שנהנה מניחוח מאוזן עם תווים רעננים וחמים כאחד, מתאים לאירועים מוונים ולכל עונות השנה.

בושם קלואה נומאד

קלואה נומאד אדט – Nomade Eau de Toilette 2019)

מאפיינים: וריאציה קלילה ומרעננת יותר של המקור, או דה טואלט זה הוא גם ניחוח צ'יפרה פרחוני, אבל עם תחושה זוהרת ואוורירית יותר.

פרופיל ריח: הריח כולל ליצ'י, שזיף מיראבל ותערובת של הדרים כתווים עליונים, המעניקים לו פתיחה פירותית ותוססת. הלב מורכב מפריזיה, וורד, והמוסיפים מגע פרחוני. תו הבסיס הבלעדי של אזוב מוסיף אדמתיות עדינה.

אידיאלי עבור: ניחוח זה נהדר עבור אלה המעדיפים ניחוח קליל יותר, המתאים יותר ליום, מתאים במיוחד לאביב וקיץ.

סלסלה עם ורדים

קלואה נומאד נטורל Nomade Naturelle Eau de Parfum 2022

מאפיינים: זוהי גרסה חדשה יותר, פרחונית ענברית, המציעה חווית ריח עשירה וחושנית יותר.

פרופיל ריח: הבושם נפתח עם תמרים מתוקים ועסיסיים ומיראבל, המוביל ללב של יסמין ופרזיה מצרית, המוסיפים שכבה פרחונית יוקרתית. הבסיס הוא תערובת מנחמת של וניל, אלגום ואזוב, היוצרים גימור חם ועוטף.

אידיאלי עבור: מתאים ביותר למי שאוהב ניחוחות חמים, מתוקים ומעט אקזוטיים. הבושם מתאים במיוחד לחודשים קרים יותר או ללבוש ערב.

את הבושם קלואה נומאד נטורל ניתן למצוא במחיר טוב כאן. קוד קופון טיפה5.

קלואה נומאד אבסולו Nomade Absolu de Parfum 2020

מאפיינים: ניחוח פירותי צ'יפרה, מתואר כריח מודרני המסמל עצמאות ואלגנטיות.

פרופיל ריח: הבושם מתמקד בקומפוזיציה פשוטה יותר עם תו עליון של מיראבל, הנותן פתיחה פירותית. הלב מכיל אזוב ודוואנה, ויוצר ריח עשיר ומסתורי במקצת. הבסיס עשוי מאלגום ומאסק, המציע גימור חם, קרמי וחושני.

אידיאלי עבור: אידיאלי למי שמעריכה ניחוח עז וייחודי יותר. מתאים ליום וגם ללילה, במיוחד בסתיו ובחורף.

קלואה נומאד יסמין נטורל אינטנס Nomade Jasmin Naturel Intense 2023

מאפיינים: בושם רענן במשפחת הניחוחות של קלואה נמואד. ניחוח זה הוא פרחוני פירותי, המתרכז סביב הארומה הקסומה של יסמין.

פרופיל ריח: הבושם קלואה יסמין נטורל נפתח עם פרץ של מתיקות פירותית. התווים השופעים והעסיסיים של שזיף מיראבל משתלבים בצורה חלקה עם הארומה העדינה והמעט פרחונית של אגס. הריח העשיר של היסמין המצרי תופס את מרכז הבמה, מלווה במתיקות העשירה דמוית הדבש של התמרים וברעננות הפריכה והנקייה של פרזיה. כשהניחוח מתייצב, מתגלה בסיס חם ועוטף. בסיס זה משלב את התווים הקרמיים והחושניים של וניל ואלגום עם העומק הארצי והירוק של אזוב ותת הגוון המעט מתובל והעצי של הפצ'ולי. התוצאה היא ניחוח מתוחכם ורב גוני שהוא גם פרחוני עז וגם חם ומפתה. מושלם למי שמחפש ניחוח נועז ואלגנטי.

אידיאלי עבור: הבושם מושלם עבור אלה המעריכות תערובת של רעננות פירותית ועומק פרחוני עז. עם בסיס חם ומזמין. הניחוח הזה מתאים לאירועים אלגנטיים ויכול להיות בחירה מושלמת ביום וגם בערב בעונות שונות, במיוחד באביב ובסתיו.

את הבושם קלואה נומד ניתן למצוא במחיר טוב כאן. קופון הנחה הוא tipa1.

שיח יסמין

קו הניחוחות של קלואה נומאד מציע מגוון של ריחות הלוכדים את תמצית הנשיות המודרניות. כל אחד מהניחוחות הללו מציע חווית ריח ייחודית, המתאימה להעדפות ולאירועים שונים.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *