הדבר הראשון שתפס את עיני הוא הבקבוק היפיפה על ההמדף. אפשר לחשוב ששינוי תבליט לא יעשה מי יודע מה הבדל אבל בעיני צורת הורדים על הבקבוק האיקוני של הבושם מושכת את העין, ואתם כבר יודעים מה דעתי על ורדים.

עם הבושם לה וי אה בל יש לי מערכת יחסים קצת מורכבת. אני חושבת שהרבה פעמים הוא קצת יותר מדי (חזק מדי, מתוק מדי) אבל אני ממש אוהבת להריח אותו על גברים. בעיני יושב נהדר על עור גברי. הפלנקרים האחרונים היו היט אנד מיס בעיני – האיריס מאוד מוצלח, האוד הרבה פחות. חלק ברחו לי מהזכרון מהר ממה שנכנסו אליו. בחו"ל יצא לי להריח את גרסת הורדים הקודמת שלא הגיעה לארץ, לא רעה בכלל אבל לא גרמה לי לקנות בקבוק.

הגרסה הזאת חייבת להגיד היא משהו מיוחד בעיני.

פרט לבקבוק, הריח הוא פשוט וואו. למרות שמריחים בהחלט את הDNA של הבושם הקלאסי, הגרסה הזאת רחוקה מספיק מהמקור ואת מרכז הבמה תופס זר ורדים עמוק, יפהפה ומתוק. מי שאוהב.ת ורדים מתוקים, יש כאן מציאה של ממש. מי שאהב.ה את הבושם של לאש – רוז ג'אם אבל לא רוצה לתמוך בחברה אנטישמית – יש כאן בושם דומה שבעיני מוצלח יותר.

עלי הקטיפה של הורד הבזיקו מהבקבוק ועטפו אותי בענן מתוק, פרחוני ויש לציין עמיד כי גם בערב הריח היה סביבי למרות שהתזתי על היד

מהחברה:

מהחברה:

המפגש {הרנדה-וו} הריחני הבא: ההתמכרות החדשה לפרחים

באביב הקרוב, הבושם האיקוני של לנקום פוגש את הפרח המסמל את בית לנקום בניחוח יוצא דופן. בפעם הראשונה, לה וי אה בל מציע לנשים ורד שאין כמותו… האו דה פרפיום La vie est belle Rose Extraordinaire {לה וי אה בל רוז אקסטראורדינר} החדש, המגלם מפגש יוצא דופן בין המומחיות של לנקום בייצור זכוכית לבין המומחיות ההיסטורית של המותג בפרחים, מניב חזון יוצא דופן של הפרח הסמלי של בית לנקום, מהבושם עצמו עד הבקבוק.ה

הבושם חושף את היופי של פרח יחיד במינו המאחד שלוש תמציות ורדים שונות: כל אחת, יקרה בפני עצמה, מעניקה את האישיות הייחודית שלה לקומפוזיציה. התמכרות פרחונית נועזת וחסרת תקדים זו מועצמת על ידי העיצוב של בקבוק מפוסל חדש: בהשראת הרעיון של ורד הפורח בתוך חיוך הקריסטל האיקוני, הוא ממזג טבע ומלאכת מחשבת אמנותית בתוך פריט של יופי מרהיב.

מתנה מושלמת לנשים יוצאות דופן ביום האם, La vie est belle Rose Extraordinaire מעביר מסר רב עוצמה. לוכד את היופי ואת הטוהר של ורד בפריחה מפוארת, הוא מזמין את הנשים לפרוח בדרכן יוצאת הדופן, וליצור את הנתיב שלהן אל האושר.

פרשנות יוצאת דופן לפרח האיקוני של לנקום

"וריאציה יוצאת דופן זו שומרת על הקודים של לה וי אה בל, איריס גורמנד. שינינו את האקורד הזה כדי להפוך אותו לבהיר יותר, מודרני יותר, עם מגע נוסף של קסם".

אן פליפו.

בושם עשיר עצי-ענברי-פרחוני שנוצר במשותף על ידי המאסטר פרפיומרים בחברת IFF, אן פליפו, דומיניק רופיון, ו-קרולין דומור Caroline Dumur, La vie est belle Rose Extraordinaire מעצים את חותמת הריח הפרחונית של האו דה פרפיום המקורי באמצעות סינרגיה של שלושה ורדים ייחודיים: מי ורדים, רעננים וצמחיים, אבסולוט של ורד דמשק, שופע וחושני, ואקורד של 'ורד חלל' Space Rose אשר לוכד את הניחוח של ורד הגדל בסביבה של אפס כבידה. בשיתוף פעולה עם נאס"א, תו יוצא דופן זה מעניק היבטים חדשים לפרח הסמלי של לנקום, וחושף את הטוהר והזוהר שלו. "ההיבטים האוזוניים של ורד החלל מעניקים ממד חדש ללב הפרחוני. משהו ייחודי", אומרת קרולין דומור Caroline Dumur. שלושת הוורדים האלה מאחדים את היופי של הטבע עם העתיד של החדשנות, ומתמזגים להתמכרות פרחונית חדשה: הוורד יוצא הדופן אשר פורח בלב הקומפוזיציה.

נאמן לזהות הריחנית של הבושם האיקוני של בית לנקום, La vie est belle Rose Extraordinaire נפתח בפרץ של טבעיות: אקורד של גבעול ירוק מאיר את הלב הפרחוני לצד ברגמוט פיקנטי. התווים הבסיסיים, תווי הגורמנד – סימן ההיכר של לה וי אה בל – מתעצמים על ידי האלגנטיות הקטיפתית של אזוב ומודגשים על ידי ההתמכרות העצית של אמברוקסן. "בחרנו באזוב ואמברוקסן בשל האפקט העוטף שלהם", אומר דומיניק רופיון. "הם מביאים משהו שונה ל-לה וי אה בל, ויוצרים בסיס חם, מורכב".

מפגש נועז בין טבע לחדשנות, המשלב את האייקונים של עולם הבישום עם החזון החלוצי של לנקום, La vie est belle Rose Extraordinaireמפאר ומהלל את מלכת הפרחים בבושם עוצמתי.

פריחה בתוך קריסטל

פריחה בתוך קריסטל

בושם יוצא דופן דורש בקבוק יוצא דופן. מהדהד את הנועזות היצירתית של La vie est belle Rose Extraordinaire, 'חיוך הקריסטל' הסמלי שעוצב על ידי קתרין קרונאס Catherine Krunas יוצר הצהרה עיצובית חדשה. מפוסל כמו ורד פורח בתוך קריסטל, הבקבוק האיקוני של לה וי אה בל, יוצר פרח אבסטרקטי… הישג טכני אמיתי, La vie est belle Rose Extraordinaire מגלם את המצוינות במלאכת המחשבת של יצירת זכוכית על פי לנקום. מפגש חסר תקדים בין הפרח הסמלי של בית לנקום לבין אחד הבקבוקים האיקוניים ביותר שלו, שעוצב לראשונה בשנת 1949.

בהשראת עלי הכותרת של ורד פורח, עלי הכותרת המשתנים בהדרגה מלבן לוורוד בהיר מתעצמים על ידי רמיזה של נצנצים כסופים, המדגישים את הערך הרב של פריט יוצא דופן זה.

קריסטל יקר, מלא בתמצית של אושר פורח.

מתנה שהיא קמע, לנשים יוצאות דופן.

חיוכים פורחים

משפחת לה וי אה בל מתכנסת סביב וריאציה חדשה זו ומוצגת בתמונות הזוהרות של הקמפיין בכיכובן של ג'וליה רוברטס, פנלופה קרוז ולילי קולינס.

מחייכות בהגשמה עצמית מלאת שמחה, שגרירות לנקום מתאחדות עם הבקבוק האיקוני של חיוך הקריסטל ועם הוורד הפורח עליו לכבוד La vie est belle Rose Extraordinaire. החגיגה היא גישה נשית חיובית, שמחבקת את העצמי יוצא הדופן ונוסקת אל האושר הגדול ביותר.

My Way אינדווידואל פרפיום אירועים ארמני בושם לגבר בשמים בזול בשמים זולים בשמים לגברים בשמים לקיץ בשמי מולקולה המלצות לגברים הנחה על בשמים טסטר טסטרים לה וי אה בל מגדר מולקולה מידע נרסיסו סקירה עמידות קופון קופונים קלואה ראיון שאנל

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *