לאן נעלם הבושם שאתם אוהבים? תעשיית הבשמים היא רווחית, וחברות הבשמים תמיד מחפשות דרכים להגדיל את הרווחים שלהן. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הפסקת הייצור של מוצרים שאינם מניבים ביצועים טובים.

חברות גם יפסיקו לפעמים להשתמש בבשמים אם הן חושבות שהבושם דומה מדי לבושם אחר בליין הבשמים שלהן. אם שמתם לב שהבושם האהוב הופסק, אל דאגה – עדיין יש סיכוי שתוכלו למצוא אותו איפשהו באיביי או באתר אחר.

למה משנים פורמולות של בשמים אהובים?

לפעמים אנחנו משתמשים בבושם שנים, כשהבקבוק נגמר, הולכים לחנות ורוכשים אחד חדש. בעודנו מתיזים על עצמנו את הניחוח, אנחנו מגלים שהוא לא מריח כלל כמו הבושם שהכרנו. רוב הסיכויים שהוא עבר רפורמולציה, או בעברית, שינוי בנוסחת הבושם.

חברות עושות רפורמולציה ממגוון סיבות.

  • חברה עשויה להחליט לשנות את הפורמולה מכיוון שאינה מסוגלת עוד להשיג את המרכיבים הדרושים להכנת הבושם.
  • סיבה נוספת יכולה להיות שהבושם הפך ליקר מדי לייצור ולכן יש להפסיקו על מנת שהרווחים יישארו גבוהים מספיק כדי שעסק ימשיך לפעול.

טעמים מתפתחים. לפעמים זה פשוט עניין של טעמי צרכנים שמשתנה עם הזמן. בשמים שהיו פופולאריים פעם, לא בהכרח תואמים את האופנה הנוכחית. בניסיון להשאיר את הבושם רלוונטית, חברות רבות משנות את הפורמולה שלהן.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *