חוות דעת על בושם ליברה איב סאן לורן

בושם ליברה של איב סן לורן, הוא שם נרדף לחופש וביטוי נועז, הפך לתוספת אייקונית בעולם הבישום. מאמר זה יוצא למסע חושי, המשווה בין הגרסאות השונות של ליברה. רוצים לדעת מה יותר טוב, ליברה פרפיום או אדפ? תמשיכו לקרוא

בושם ליברה איב סאן לורן כולל לבנדר

איב סן לורן ליברה אדפ: הקלאסי המודרני

בושם ליברה אדפ הוא הבושם המקורי ששוחרר על ידי איב סן לורן. עם תווים של לבנדר, פריחת תפוז ומאסק, הוא מייצר איזון מושלם בין אלגנטיות פרחונית וחמימות חושנית. מדובר בבושם שזכה להצלחה עולמית, מה שהוביל את החברה לייצר בשמים נוספים בסדרה.

איב סן לורן ליברה אינטנס: אודיסיאה עמוקה יותר של ריח

בהתבסס על הצלחת הבושם המקורי, ליברה אינטנס מגביר את העוצמה. הבושם ליברה אינטנס הוא עשיר יותר וחושני יותר, מכניס וניל ופולי טונקה לקומפוזיציה, ויוצר שובל קטיפתי שנמשך כל היום. חובבי בשמים בכל העולם סימנו את הליברה אינטנס כאחד הבשמים הטובים ביותר בגזרת בשמי המעצבים. מדובר בבושם עשיר, מורכב וסקסי.עמיד ומקרין יותר מעמיתו האדפ, ובהחלט מחזיק כל היום ועוד קצת.

בושם ליברה אדט

איב סן לורן ליברה אדט: וריאציה חדה וזוהרת

גרסת האדט של ליברה היא קלילה יותר ומתאימה יותר לימי אביב וקיץ. פרץ הדרים של קלמנטינה ופטיט גריין מוסיף איכות זוהרת, בעוד לבנדר ויסמין שומרים על הליבה האלגנטית של הניחוח. הדגש בגרסה הזאת הוא על פרחים לבנים בשילוב עם תה יסמין. דגש זה הוא מה שנותן קצת גיוון לריחות פריחה לבנה שנמצאים בכל כך הרבה בשמים. הפתיחה כוללת בנוסף גם את תו הלבנדר. הלבנדר יחד עם ריח התה נותן לבושם גוון מרגיע, ולוקח אתכם לבוקר של בראנצ' במרפסת. יום חופשי, אין יותר מדי תוכניות, שיחה עם חברה טובה ועוגיות.

מדובר בריח נקי, קצת ירוק וקצת פרחוני, עם נגיעות חמות בדיוק במידה מספקת לא להיות יותר מדי לימי הקיץ החמים. בניגוד לאדפ ולאינטנס, בגרסת הליברה אדט ההקרנה בינונית עם עמידות של כ-4 שעות.

לבנדר

לה פרפיום: מגבירה את החושניות

גרסת הפרפיום של ליברה איב סאן לורן מגיעה עם מנה מרוכזת של מאסק. העוצמה מוגברת, ויוצרת פיתוי מגנטי שנמשך לאורך כל היום.

אם אתם מכירים את ליין של הליברה ואת הגרסה של ליברה אינטנס, אז אתם מכירים את המבנה של הבושם הזה. הוא דומה מאוד לאינטנס אבל עם תוספת של וניל אלכוהולי עשיר יותר ודבש סירופי זהוב. הבושם הזה נפתח עם תבלין ג'ינג'ר חם ומתפצפץ ותערובת של פריחת תפוזים מתוקה ותוססת, פרחוניות חלקה ומשית עם תבלינים מסקרנים. זוהי הליבה של הבושם והיא עטופה בדבש סירופי עמוק ומעורבל עם וניל עז ויוקרתי. כל הליין של הליברה משדר יוקרה בעיני, והם כולם עשויים בצורה מקצועית ומאוזנים היטב.

הביצועים של הליברה לה פרפיום שערורייתים, עם הקרנה חזקה למשך 8 שעות! העמידות שלו אפילו יותר מטורפת, 20 שעות על העור!

אם אתם שואלים את עצמכם מה עדיף, ליברה אינטנס או לה פרפיום, הם דומים אבל גרסת הלה פריפיום מגיעה עם תוספת של הדבש.

ליברה אבסולו פאלטין מאת איב סן לורן הוא תוספת מתוחכמת לקולקציית ליברה

עם תערובת של תווים פרחוניים ואוריינטלים, כולל לבנדר, פריחת תפוז ווניל, ניחוח זה משדר אלגנטיות מודרנית ומעצים את הרוח המשוחררת האופיינית לסדרה. הגרסה הזאת משחקת על הקונטרסט בין חום לקור.

השם "ליברה" משמעותיו חופש, והגרסה הזאת מנצלת את החופש כדי לשמור את גבולות הדמיון. לשבור את הכלים תוך כדי יצירה, אהבה, תשוקה. זה בעיניי אבסולו פלאטין.

הפתיחה הדרית בועטת ומתפוצצת באופן חסר פשרות. התמזגות הלוונדר והאדלהידים המעניקים את הקרירות לניחוח יוצרת שילוב קריר מוזר אך מגניב. כשהבושם מתיישב על העור, נכנסים תווים חמים ומתקתקים. וניל ואמבר, שמתמזגים באופן הרמוני ויפהפה עם פריחת התפוז. הוניל כאן מעט בלסמי, כלומר מעט שרפי ועצי, ומעניין לדעת, שזה בעקבות שיטת המיצוי המיוחדת שלו, שממקסמת גם את תרמיל הוניל ולא רק את הפולים עצמם.

לבושם ביצועים לא רעים, כשש-שבע שעות, עם הקרנה ביינונית.

לסיכום: איזה בושם ליברה עדיף?

קולקציית הבשמים ליברה היא חגיגה של חופש וביטוי עצמי, כאשר כל וריאציה מציעה פרשנות ייחודית לרוח המשוחררת. בין אם אתם נוטים אל האלגנטיות הקלאסית של האדפ המקורי, העוצמה העמוקה יותר של האינטנס, הבהירות החדה של האדט,או המודרניות של אבסולו פאלטין, הסדרה נותנת מענה למגוון העדפות.

אולי יעניין אותך גם: מדריך מקיף לבשמי קלואה נומאד

רוצים לרכוש בושם ליברה במחיר טוב? אספנו לכם את ההצעות הטובות ביותר

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *