האם אתם רוצים לדעת איך לבחור בושם נכון? מהו הבושם הטוב ביותר עבורכם? כדאי שתבינו מהם תווי הריח בבושם. תווי הריח הם מרכיבי הריח השונים של הבושם. תווים אלו מסווגים בדרך כלל לשלוש קטגוריות: תווים עליונים, תווי לב ותווי בסיס. כל קטגוריה של תו ממלאת תפקיד שונה בפרופיל הריח הכללי של הבושם.

הקטגוריות

תווים עליונים:

התווים העליונים הם הריחות הראשוניים שמריחים כאשר אתם מריח בושם לראשונה. תווים אלה הם בדרך כלל קלילים ורעננים, והם נמשכים כ-15-30 דקות לאחר הבישום. 

התווים העליונים הנפוצים כוללים ריחות הדרים כמו ברגמוט ולימון, כמו גם ריחות פרחוניים קלים כמו לבנדר ונרולי.

תווי לב:

ידועים גם בתור תווי אמצע, תווי לב מופיעים לאחר שהתווים העליונים התפוגגו. תווים אלו מהווים את רוב הריח של הבושם, ניתן להריח אותם מספר שעות לאחר הבישום. תווי הלב בדרך כלל מורכבים יותר מהתווים העליונים ויכולים

 לכלול ריחות פרחוניים כמו ורד ויסמין, כמו גם ריחות מתובלים כמו קינמון והל.

תווי בסיס:

תווי בסיס הם הריחות הסופיים שמריחים בבושם או ה"דריי דאון" של הבושם, והם נשארים על העור הרבה אחרי שהתווים העליונים ותווי הלב התפוגגו. תווים אלה הם בדרך כלל עשירים ועמוקים, והם יכולים לכלול ריחות 

כמו וניל, מאסק ואלגום. תווי הבסיס עוזרים להעניק לבושם את העמידות שלו ויכולים לעזור ליצור פרופיל ריח בלתי נשכח.

חשוב לציין שלבשמים שונים יכולים להיות מבני תווים שונים, ולחלק מהבשמים עשויים להיות רק שני תווים או אפילו תו בודד. בנוסף, האופן שבו התווים מתקשרים זה עם זה יכול להשתנות מבושם לבושם, וליצור פרופילי ריח ייחודיים הספציפיים לכל ניחוח.

 הבנת תווי הריח יכולה לעזור לכם להעריך ולבחור טוב יותר בשמים בהתבסס על ההעדפות שלכם ופרופיל הריח הרצוי.

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *