מימוזה סילק הוא בושם שנוצר בשיתוף עם קהילת הבשמים הגדולה בישראל – טיפה של בושם.

"מימוזה סילק" מתגלה כבושם המגלם את המהות של הקיץ. הבושם הזה הוא הומאז' לניחוח העדין אך המובחן של אבקת פרחים חמימה של קיץ, והוא מציע ארומה נקייה ופודרתית המעבירה אדם מיידית לכפר נופש שליו. המהות של מימוזה היא לא רק בניחוח שלו אלא בחוויה שהוא מעורר – יום שטוף שמש חסר דאגות שבו האוויר מתמלא בחיבוק המתוק והמנחם של הטבע.

בלב הבושם, מימוזה היא סימפוניה של ריח, המשלבת את תווי הפרחים העדינים של המימוזה עם תת גוון רך ומשיי המלטף את החושים. הניחוח נפתח בפרץ בהיר ונקי, המזכיר את אור השחר הראשון שמעיר בעדינות את כדור הארץ. כאשר הוא מתיישב על העור, הוא נפרש לחיבוק פודרתי וחם, לוכד את תמצית ההתרווחות תחת קרני השמש, בבגינה פורחת. הפיתוי של מימוזה טמון ביכולת שלו למזג פשטות עם תחכום. זהו ניחוח המדבר על אלגנטיות מאופקת, המיועד למי שאוהב.ת את הקיץ, ללא קשר לעונה. הבושם הזה הוא עבור החולמים, ההרפתקנים והרומנטיקנים שמוצאים שמחה ברגעים הקטנים – כמו היופי השקט של שקיעה.

מימוזה סילק הוא יותר מסתם בושם; זו הזמנה לעצור ולהתענג על יופי החיים. זוהי תזכורת לימים חמים, שבהם נראה שהזמן עומד מלכת, והדבר היחיד שחשוב הוא השמחה של הרגע הנוכחי. ביצירת Mimosa Silk, המטרה הייתה ללכוד את היופי הארעי של הקיץ ולזקק אותו לניחוח שניתן לחזור אליו שוב ושוב. זוהי עדות לכוחו של בושם לעורר זיכרונות ורגשות, מה שהופך את מימוזה לא רק לבושם אלא למזכרת מרגעי האושר הנשכחים.

קופון לספרינג שנותן הנחה הוא tipa15

Shares:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *