גבירותיי ורבותיי, חובבי בשמים, ואניני טעם של אומנות הריח, הרשו לנו להציג את מבקר הבשמים המכובד שלנו, אדם שמומחיותו ותשוקתו לניחוחות אינן יודעות גבול.

המבקר המוערך שלנו סבסטיאן ג'ארה הוא בעל אף יוצא דופן, הבנה עמוקה של נבכי הריח ויכולת יוצאת דופן לתרגם חוויות ניחוח למילים שלא רק מעוררות את החושים אלא גם מדריכות אותנו בעולם המורכב של בישום, עם כל ביקורת, הוא מעביר אותנו לעולם של ריחות, שבו תווים ואקורדים מתעוררים לחיים בבהירות חיה, ומזמינים אותנו לצאת למסעות חושיים כמו שלא היו מעולם.

הראיון הזה עם סבסטיאן יאיר לכם את מחשבותיו על רבים מההיבטים המרתקים ביותר של בושם, אבל זה לא הכל. בעודנו ממשיכים במסע שלנו לתחום הניחוחות, אנו נרגשים להכריז כי יתקיימו ראיונות נוספים עם כמה מהדמויות המשפיעות וההישגיות ביותר בתעשיית הבשמים. השיחות המרתקות הללו יספקו לכם תובנות ייחודיות לגבי המוחות היצירתיים והתהליכים האמנותיים שמאחורי הריחות הכובשים ביותר בעולם. הישארו מעודכנים לחקר מעולה של עולם הבשמים כמו שלא ראיתם מעולם.

שנתחיל?

מה הדבר שלדעתך לא מדברים עליו מספיק בתעשיית הבשמים?

סבסטיאן: ההיסטוריה, האומנות והמלאכה של ייצור בשמים. אנחנו לא יכולים לשכוח את זה.

אם היית יכול לשנות דבר אחד בענף מה זה היה ולמה?

סבסטיאן: התחילו לייצר יותר ניחוחות יוניסקס, בעיקר בבתי המעצבים. מגדר לא אמור להיות קשור לבשמים.

מה התחיל את המסע שלך בתעשיית הבשמים?

סבסטיאן: הכל היה עניין של ריחות שהתחילו את המסע שלי. ריחות בעולם, הבישולים של אמא, הגינון של אבא והבשמים ששניהם לבשו. מעצמות הבישום של שנות ה-70 וה-80. ההערכה הזו וגם הקנייה, ההנאה מהניחוחות הביאו אותי למקום שאני נמצא בו עכשיו.

לאן אתה רואה את המסע שלך ממשיך מכאן?

סבסטיאן: ממשיך לעשות את מה שאני אוהב ולהריח כמה שיותר ניחוחות ולמצוא את מיטב הריחות הטובים ביותר להביא לקהל שלי.

אם היית צריך להתחיל את המסע שלך מחדש, היית משנה משהו? אם כן מה ולמה?

סבסטיאן: הייתי מתחיל את המסע הזה הרבה יותר מוקדם, אם הייתי יכול לשנות משהו. ידעתי שיש לי תשוקה לבשמים כבר בשלב מוקדם, בשנות ה-80, אבל לא ידעתי שאני יכול לעשות את מה שאני עושה עכשיו, אז. אמנם הטכנולוגיות שיש לנו עכשיו לא היו קיימות אז אבל אולי הייתי עובד בעסק כדי לקבל גישה ליותר בשמים כדי לגלות את התשוקה והאובססיה שלי לריחות, בשמים.

כמבקר מכובד ופורה בתעשייה, ספר לנו משהו שאנשים לא יודעים על מאחורי הקלעים של מבקר בשמים?

סבסטיאן: זה הרבה עבודה קשה. לוקח הרבה זמן לעשות את כל זה. להריח כמה שאני יכול ולדווח על הבשמים בצורה מקצועית. אבל גם מבקרים אותי יותר מדי על כך שאני אוהב יותר מדי ריחות. אבל באמת, אם אני אוהב ריח יש סיבה לסקירה חיובית שאני עושה. רוב הריחות בעולם נהדרים. אני אוהב אותם ובגלל הריחות הנהדרים בעולם, אני אוהב בשמים. אם אני הולך ברחוב ואני מריח פרח יפה האם צריך לבקר אותי על כך שאני אוהב את הריח של פרח?

אם היית יוצר בושם, ומישהו היה סוקר אותו, האם היית רוצה שיעשו את הסקירה בסגנון דומה לאופן שבו אתה סוקור בשמים או שהיית רוצה לראות את זה נעשה בצורה אחרת?

סבסטיאן: הייתי רוצה שזה יתבצע בצורה הכי חכמה שאפשר. בתקחוה על ידי מישהו שיודע על מה הוא מדבר.

מה הייתה סקירת הבושם הבלתי נשכחת ביותר / או האהובה עליך שעשית אי פעם?

https://www.youtube.com/watch?v=P0X1qkyzZGY&t=20s

אם היית צריך לשאול מישהו בתעשיית הבשמים שאלה, מה היית שואל?

סבסטיאן: הייתי חוזר אחורה בזמן ושואל את ברנרד צ'אנט מהי היצירה האהובה עליו מבית אסתי לאודר/קליניק/ארמיס. ואם אני יכול לדבר איתו עכשיו, הייתי שואל אותו מה הוא חושב על הניחוחות העכשוויים. האם הוא נהנה מהם או לא?

לערוץ היוטיוב של סבסטיאן: https://www.youtube.com/@ThePerfumeGuy

Shares:

1 Comment

  • Eartha
    Eartha
    8 בדצמבר 2023 at 9:18

    Hey just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly.
    I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers and both
    show the same results.

    my web blog; gold ira companies

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *